Ha a 2000-es évek elején digitális fényképezőgépet használtál, jó eséllyel mára egész életfejezeteid tűntek el.
Az új termékek, a speciális védő- és dizájnmaszkok megjelenése, a fertőtlenítőszerek felértékelődése csak az egyik jele az internetes kereskedelmi trendeket is átformáló koronavírus-járványnak. A vásárlók most azokat a termékeket keresik, amelyeket az otthon tartózkodás során hasznosnak ítélnek a Vaterán.
Dübörög az élelmiszerek, a háztartási és vegyi áruk kategóriája, amelyben 329 százalékkal nőtt a kereslet, és 229 százalékkal több egészség- és szépségápolási terméket adnak el az oldalon - írja a Világgazdaság. Az egyes termékkategóriákon belül még ennél is nagyobb volumenű változások láthatók. Az otthoni tanuláshoz és a munkához is sokszor elengedhetetlen eszközből, a webkamerából például 4200 százalékkal többet értékesítettek, mint a járvány előtti hetekben.
A karantén alatti vásárlási toplista virtuális dobogóján a maszkok foglalják el a második helyet, az egyéb gyógyászati segédeszközök a harmadikat. A védőruházat, a gumikesztyű és a védőálarc forgalma 640 százalékkal emelkedett.
Március vége óta kis híján hússzorosára nőtt az eladott trambulinok és ugrálójátékok száma, míg hintából, csúszdából mászókából 773 százalékkal, játszóházból és sátorból 466 százalékkal többet értékesítettek. A járvány hatására több mint tízszer annyi tisztítószer fogy, mint addig, és feltűnő a kenyérsütők 883 százalékos forgalomnövekedése is.
Otthon használható termékekre szűkül a keresletTerjed az otthoni edzés, majdnem hatszorosára nőtt az eladott súlyzók mennyisége, és 143 százalékkal a kerékpároké. Az online piactéren a tíz leggyakoribb keresőszó jelenleg a szájmaszk, a maszk, az FFP3 maszk, a légpuska, a kerékpár, a trambulin, a gázpisztoly, a gumikesztyű, a súlyzó, a csúszda és a szobabicikli.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Március 14-20. között, az iskolabezárások után hirtelen 20 százalékkal esett vissza a kereslet a Vaterán, de március végétől jelentős mértékben bővült a forgalom, és az átlagos kosárérték is 36 százalékkal nőtt azóta. Látványosan zuhant az üzlet- és boltfelszerelések iránti kereslet, és jóval kevésbé kelendő most a ruhanemű, az ékszer és az óra.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








