Az amerikai hírek rontották el a budapesti tőzsde hangulatát is, csökkenéssel megy el hétvégére az index.
Alig másfél hónapja érhető el a Babaváró kölcsön, az első hónapban több mint 10 ezer család igényelte a kedvezményes hitelt az OTP Banknál, amely már több mint 5 ezer kölcsönt folyósított. De vajon hol nyújtották be a legtöbb igénylést és mennyi pénzhez jutottak átlagosan az ügyfelek? Ennek jártunk utána.
Lassan másfél hónapja lázban tartja az országot a Babaváró kölcsön. Ez nem meglepő, hiszen a kamatmentes konstrukcióval érdemben semmi nem tud versenyezni: a futamidő alatt született gyermekek számától függően ugyanis akár a teljes futamidőre kamatmentes lehet, sőt a fennálló tartozásunk is elengedésre kerülhet.
"Az átlagos hitelösszeg 9,7 millió forint. Az OTP Banknál szinte mindenki a maximális, 240 hónapos futamidőre veszi fel a kölcsönt" - tudta meg a Pénzcentrum. A pénzintézet közölte, az ügyintézés gördülékenyen zajlik, amennyiben az ügyfelek minden szükséges dokumentumot beszereztek, átlagosan néhány nap alatt meg is érkezhet a számlájukra a kölcsön..
- tudtuk meg az OTP Banktól. A városokat tekintve a legtöbb Babaváró kölcsönt nem meglepő módon a fővárosban igényelték, de jelentős érdeklődés mutatkozik Debrecenben, Szegeden és Nyíregyházán is.
Kiderült az is, hogy a tipikus Babaváró támogatást és kölcsönt igénylő ügyfél a harmincas évei elején jár. Florova Anna, az OTP Bank Lakossági Hitelezési Tribe ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak elmondta: "Az igényléskor nem kell meghatározniuk az ügyfeleknek, hogy mire fogják költeni a támogatást, erről nem is vezetünk pontos statisztikákat, de az ügyfelek önbevallása alapján a következő célokat említik a legtöbben: lakáscélok (felújítás, vásárlás), kisebb százalékuk pedig autót vásárol, vagy hitelkiváltásra használja fel a kapott összeget."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


