Lépéseket tesznek a társadalom alacsonyabb jövedelmű és sérülékenyebb csoportjainak védelme érdekében a végrehajtási szabályok módosításával
A hazai bankok ügyfeleinek fele havonta legalább egyszer belép az internetbankba, ám ennél is aktívabban használják az ügyfelek a pénzintézetek mobilos applikációit - írja banki adatokra hivatkozva a Világgazdaság.
Az OTP Bank lakossági ügyfeleinek csaknem fele rendszeresen használja az OTP internetbankot és a SmartBankot. Előbbit már több mint 1,3 millió ügyfél, utóbbit 460 ezren.
A K&H ügyfelei között az aktív, vagyis a havonta legalább egyszer belépő e-bank-használók aránya 49 százalék, az e-bankot és a mobilbankot is használók, azaz digitálisan aktív ügyfelek aránya pedig 72 százalék - közölte a lappal a hitelintézet.
Az UniCredit lakossági és kisvállalati ügyfélkörének mintegy 40 százaléka használja havi rendszerességgel az internetbanki szolgáltatást, míg az MKB lakossági ügyfeleinek 60, vállalati ügyfeleinek pedig kb. 75 százaléka legalább havonta egyszer belép valamelyik digitális térre.
A Budapest Banknál is hasonlóak a számok, az ottani lakossági bankszámlával rendelkezőknek is mintegy 70 százaléka használja havonta az internetbankját, a Sberbanknál az ügyfelek csaknem fele tesz így, míg a CIB-nél az ügyfelek 80 százaléka rendelkezik internetbanki hozzáféréssel, és 40 százalékuknak van CIB Bank Online hozzáférése is - írja a lap.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.