Az érintett engedély nélkül kínált befektetési lehetőségeket értékpapírokba, kriptovalutákba és devizapiaci ügyletekbe, magas hozamot és tőkegaranciát ígérve.
A magyar üzletláncokban és akciós újságjaiban is találkozhatunk hamarosan a jegybank pénzügyi termékekről szóló tájékoztatásaival. Az együttműködés célja, hogy az aktuális pénzügyi trendekkel kapcsolatos tájékoztatás magyarok széles köréhez juthasson el.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) együttműködési megállapodást kötött a magyar élelmiszerláncokkal, ennek keretein belül:
- A boltokban tájékoztató füzeteket helyeznek el,
- Az akciós újságokban a pénzügyi termékekről nyújtanak tájékoztatást és
- A boltok weblapjain is nyújtanak pénzügyi tájékoztatást ezentúl.
A tájékoztatók szezonálisan az éppen aktuális égető pénzügyi termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolására törekednek:
- hamarosan a húsvéttel kapcsolatos tájékoztatással találkozhatunk, majd
- az utazási kérdések (utasbiztosítás) kaphatunk ismereteket, később
- az iskolakezdés kerül a középpontba, majd
- a karácsonnyal kapcsolatos kérdésekről tájékozódhatunk.
Miért van erre szükség?
Az OECD országok között Magyarország az utolsó harmadba került a pénzügyi tudatossági felmérésen, vagyis nem állunk túl jól a tudatosság szempontjából. A kereskedelmi láncokon keresztül viszont a pénzügyi tudatosság jelentősen növelhető, hiszen ezek mindennapi kapcsolatban vannak a magyar családokkal. Ezzel összesen várhatóan 4-5 millió fogyasztót érhetnek el.
A Pénzcentrum hétről hétre összegyűjti az akciós újságokat, az aktuális ajánlatokért kattints IDE!
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Érekes kérdés, hogy a készülő áruházlánci törvény hogyan befolyásolhatja a jegybanki fogyasztói információk terjesztését, ezzel kapcsolatban részletes információt most nem adtak a Pénzcentrum kérdésére. A láncok akciós újságainak terjesztését ugyanis jelentősen visszavetheti a reklámra költhető összegek korlátozása, ezzel pedig az MNB üzenetei is nehezebben juthatnak el a fogyasztókhoz.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








