0 °C Budapest

A devizahitelesek 2-5 százaléka tett eddig panaszt

2015. június 1. 09:31

Az érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett panaszt az elszámolással kapcsolatban. A legtöbb panasz azonban nem fogalmaz meg konkrét kifogást - írja a Világgazdaság.

A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka élt a panasztétel lehetőségével. Ez több tízezer panaszt jelentene, ám az érdemi kifogások száma ennek csak a töredéke. Az ügyfelek jelentős hányada az egész folyamatot nem érti és sokan csak a részletes levezetés okán fordulnak bankjukhoz.

Az ügyfelek döntő többségénél már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő. Ezek alapján azzal lehet számolni, hogy a bankok által kivizsgált panaszoknak csak kis hányada jut el végül a jegybank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT).

NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. december 15. 18:55
Az ellenzéki politikus Facebookon reagált arra a hírre, hogy a kormányközeli 4iG jogi lépésekkel fen...
Bankmonitor  |  2025. december 15. 15:41
A magyar dolgozók átlagosan 41-42 éves korban döntenek úgy, hogy végre komolyan veszik a nyugdíj-meg...
Holdblog  |  2025. december 15. 10:22
A HOLD Minutes e heti részében Maróti Ádám portfóliókezelő beszél: A YouTube-on vagy a HOLD Facebook...
Kasza Elliott-tal  |  2025. december 14. 06:00
December ötödikén kijött Justin Law listája az osztalékfizető részvényekről, sorba is rendeztem őket...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 16. kedd
Etelka, Aletta
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?