Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
Az érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett panaszt az elszámolással kapcsolatban. A legtöbb panasz azonban nem fogalmaz meg konkrét kifogást - írja a Világgazdaság.
A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka élt a panasztétel lehetőségével. Ez több tízezer panaszt jelentene, ám az érdemi kifogások száma ennek csak a töredéke. Az ügyfelek jelentős hányada az egész folyamatot nem érti és sokan csak a részletes levezetés okán fordulnak bankjukhoz.
Az ügyfelek döntő többségénél már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő. Ezek alapján azzal lehet számolni, hogy a bankok által kivizsgált panaszoknak csak kis hányada jut el végül a jegybank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT).
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








