A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Hiába lazított a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a követelményeken, még mindig nehezen fogy a növekedési hitel. A feltételek folyamatos lazítása, szélesebb körnek teszi elérhetővé a programot - írja a Világgazdaság.
Bár már több mint féléve elindult a növekedési hitelprogram (NHP) második szakasza, még mindig nagyon kevés hitelt helyeztek ki ennek keretében a bankok. Az állomány növelésének érdekében a programot először az őstermelőkre és az üzleti célú ingatlanfejlesztésekre terjesztették ki. Az ügyfelenként felvehető maximális összeget 3 milliárdról 10 milliárd forintra emelték, illetve bevonták a finanszírozásba a lízingcégeket.
Hamarosan újabb lazítások várhatóak annak érdekében, hogy a jegybank szélesebb kört vonhasson be a programba. A forgóeszközhitelek maximális futamidejét egy évről háromra emelik. Engedélyezik majd a kereskedelmi ingatlanok bérbeadási célú megvásárlásának refinanszírozását is azokban az esetekben, ha az nem teljesítő vagy felmondott hitelhez kapcsolódik. Júniustól a faktoringot is beveszik a programba, és a beruházási hitelek lehívásának végső határidejét is kitolták fél évvel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.