Pénzcentrum • 2011. október 4. 20:33
Alig pár napja lehet igényelni a bankoknál a végtörlesztést, máris megjelentek a különböző ál-szolgáltatást nyújtó ügyeskedők Magyarországon, akik éppen a nehéz helyzetbe került adósok kétségbeesett kiútkeresését próbálják kihasználni.
Számos fogyasztói panasz érkezett az elmúlt időszakban a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületéhez különböző hitelről "tájékoztatást" nyújtó szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A panaszosok rendre arról számoltak be, hogy online oldalakon, illetve újsághirdetésekben olvasott reklámok alapján hívtak fel egy hitellehetőséget ajánló telefonszámot. A hosszas telefonálgatás után azonban hitel híján csak a bosszúság maradt egy igen borsos telefonszámla miatt.
A szolgáltatás ugyanis egy emelt díjas telefonszám tárcsázásával érhető el, amelyet felhívva a vonal másik végén egy igen készséges hölgy ad tájékoztatást az érdeklődőnek. Az ügyintéző ugyanakkor csak az időt húzza, mivel érdemi információk, valamint tájékoztatás a valódi hitellehetőségről nem hangzik el.