Közzétették egy frissen lefolytatott hitelkártyákra vonatkozó ügyfél elégedettségi felmérés végeredményét a tengerentúlon, mely több meglepetést is tartogatott a szakértők számára. A szolgáltatók közötti csatározásban a Visa és a MasterCard is alulmaradt, ugyanis az élen az American Express és a Discover végzett.
A tanulmány megállapította, hogy a hitelkártyákra vonatkozó ügyfél-elégedettség három éves mélypontra süllyedt. A felmérést végző szervezet szerint ez leginkább az emelkedő kamatoknak és díjaknak tudható be, mivel a válaszadók közül kétszer annyian tapasztalták a kondíciók előnytelen változását, mint egy évvel ezelőtt.
Az elégedetlenség fokozódásában közrejátszott még a késedelmes fizetésre kiszabott díjak emelkedése is. Idén a válaszadók 14 %-a tartotta ezt a legkényesebb pontnak, csak összehasonlításul 2008-ban 11 % nem volt elégedett ezzel a díjtétellel.
A vizsgált szempontok között szerepelt még a számlázási és a fizetési eljárás egyszerűsége, a szolgáltatás minősége, az egyéb akciók és a problémakezelés színvonala. Az American Express és a Discover több tekintetben is felülmúlta riválisait, így idén a Visa, valamint a MasterCard előtt végeztek.
A megállapítások között szerepelt még, hogy a hitelkártyákra vonatkozó elégedettség a pénzügyi szolgáltatások területén messze a biztosítások, a banki szolgáltatások és a befektetési lehetőségek mögött kullog.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.