Egérgyilkos ajánlatok! Téged mivel kábítanak a bankok?

Pénzcentrum2009. július 29. 06:20

Hová rejtették a lakáshiteleket? A hazai pénzintézetek a televíziós és az egyéb médiákban futó reklámok mellett komoly hangsúlyt helyeznek arra, hogy az érdeklődők a bank honlapján is könnyen megtalálják a legjobb ajánlatokat.

A lakáshitel dömpinget a válság elsodorta, nézzük, hogy napjainkban mivel csábítanak minket a bankok. A pénzintézetek között akad olyan, melynek honlapját havonta több millió látogató tekinti meg, az Allianz pedig az oldalletöltés tekintetében igazi egérgyilkosnak bizonyult.

Megújult az OTP Bank honlapja

Az OTP Bank kommunikációs szakértője kérdésünkre elmondta, hogy havonta átlagosan 2,9-3 millió egyedi látogató tekinti meg a bank honlapját, akik összesen mintegy 8 millió oldalletöltést generálnak.

Hogy bánnak a bankok a nyugdíjasokkal? A válasz megérkezett

Az új honlap egyértelműen rendezettebbnek tűnik, a látogató azonnal szembesül a bank kiemelt ajánlataival. A bankszámla és a megtakarítási konstrukciók árnyékában azonban az OTP-nél is elvesznek a lakáshitelek. Mint általában a bankok, a legnagyobb magyar pénzintézet is a forrásgyűjtésre helyez nagyobb hangsúlyt az utóbbi időben.

CIB Bank: egyszer már kritizáltuk

A CIB Bank honlapján a "Magánszemélyek" alatt található "Akciók" menüpont alatt találkozhatunk a kiemelt ajánlatokkal. Korábban már kritikával illettük a bankot, hogy augusztus közeledtével nem a legtalálóbb a CIB Tavaszi Forint Betét és a CIB Tavaszi Euró Betét megnevezés, a hirdetmény szerint azonban az akciók még tartanak és visszavonásig érvényesek.

Kamatháború a bankokban: bakot lőtt az éllovas!

A bank tájékoztatása szerint a www.cib.hu látogatottsági statisztikája június hónapban a következőképpen alakult. A látogatók száma 416 159 fő, akik összesen 1 310 401 alkalommal tették tiszteletüket a honlapon és 4 040 819 oldalletöltést hajtottak végre.

AXA Bank: egyszerűen sikeres

Az AXA Bank nem bonyolította túl a nyitóoldalt, a menürendszer alatt a két fő termék (a VIP betétszámla és a Kamathozó betétszámla) található, valamint megtudhatjuk, hogy mitől biztonságos a bank. A menürendszeren keresztül minden egyéb fontos információt könnyen megtalálhatnak az odalátogatók.

AXA VIP Betétszáma: 14,09 % EBKM lekötés nélkül

Az AXA Bank képviselője elmondta, hogy a banknak átlagosan napi 15 ezer látogatója volt és naponta átlagosan körülbelül 35-40 ezer oldalletöltés történt. A legnépszerűbbnek a főoldal, az iBanq oldalai és a VIP betétszámla oldalai bizonyultak.

K&H Bank: negyedmillió látogató

A K&H Bank által szolgáltatott adatok szerint 2009 júniusában 254 ezer látogató tekintette meg a bank honlapját, ahol összesen valamivel több, mint 2 millió oldalletöltést hajtottak végre. A júliusi adatok egyelőre még nem állnak rendelkezésre.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A főoldalon lefelé görgetve találkozhatunk a K&H nagyon nagy betéttel, a K&H háromszor fizető alappal, a K&H biztos takarékszámlával. A hiteleket ők sem reklámozzák a főoldalon, de a "Termékek és szolgáltatások"-ra kattintva ezek a termékek is könnyen megtalálhatóak.
MKB Bank: szolid, visszafogott, elegáns

Az MKB Bank honlapját júniusban 187 811 egyedi látogató tekintette meg, akik összesen 1 136 973 oldalletöltést hajtottak végre, a július 1-e és 27-e közötti időszakban eddig 169 789 egyedi látogató volt és 995 469 oldalmegtekintés történt.

Kevesen gondolnák: van, amiben egyedülálló a magyar bankszektor

A lakossági szolgáltatások alatt megismerkedhetünk a Hozamtrióval, az MKB Pénztárakkal, a tőke- és hozamvédett származtatott alapokkal, a MasterCard akcióval, a 3 és 6 hónapos lekötésekkel és a bank elektronikus szolgáltatásaival.

Allianz Bank: a klikkvadász

Az Allianz-csoport egységes internetes-felületet használ, amely nem szervezeti egységek, hanem szolgáltatások szerint épül fel. Ennek megfelelően az Allianz Banknak külön weboldala nincs, a fogyasztói információk az alábbi honlapon érhetőek el: www.allianz.hu.

A weboldal júniusi látogatóink száma 145 504, júliusi látogatóinak száma 2009. július 27-ig 125 057 fő volt. Június hónapban a látogatók 15 millió oldalt, 2009. július 27-ig 13 millió oldalt töltöttek le.

Tartunk az augusztustól - Nyakunkba vesszük a világot

A "Miben segíthetünk?" boxban tájékozódhatunk a hitelekről, információkat kaphatunk a bankszámla és bankkártya termékekről, megismerhetjük a banki kondíciós listákat, a nyugdíj-előtakarékossági lehetőségeket és az egyéb megtakarításokat és befektetéseket.
FHB Bank: hitel-kalkulátor a főoldalon

A bank honlapját 2009 júniusában 41 883 egyedi látogató 84 571 alkalommal tekintette meg, ami 7,49 %-os emelkedésnek felel meg. Ebben a hónapban július 26-ig bezárólag 31 672 látogató 62 978 látogatását mérték.

Közüzemi díjak is kifizethetők mobiltelefonnal

A főoldalon találkozhatunk a vállalatok számára kínált megtakarításokkal, egy hitel-kalkulátorral, az FHB Időskori Program részleteivel és a nyári hitelakcióval.

UniCredit, Raiffeisen, Erste, Citibank, Budapest Bank

Címkék: