Pénzcentrum • 2009. július 15. 10:15
Új fronton harcol a Tesco: egy remek üzleti húzással -és piaci előnye kihasználásával- a brit üzletlánc fehérneműi eláraszthatják a szigetország hálószobáit. Az olcsó bugyik és melltartók kiváló anyagokból készültek, és egy sztártervező is részt vett kialakításukban.
Nem újdonság, hogy a válság tavaly őszi kirobbanása óta jelentősen növekedett a szexi alsóneműk eladása: sokan ugyanis mozi, színház, vagy étterem helyett otthon, párjukkal töltik az estéket. A Tesco most ennek a piacnak a dinamikus fejlődését kihasználva új, olcsó fehérnemű-kollekciót dob piacra - igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.
Az olcsóság mellett a világ egyik legnagyobb áruházlánca arra is figyel, hogy jó minőségű és a legújabb divatnak megfelelő fehérneműk kerüljenek a polcokra. Éppen ezért a fehérneműket a világhírű divattervező, a Diamond Boutique egyik vezéregyénisége, Michelle Mone álmodta meg, a legfinomabb szatén és selyem anyagokból.
Ugyanakkor az alsóneműk áraiban szigorúan ragaszkodnak a gazdaságos elvekhez: egy kollekció már 7 fonttól (2200 forint) megvásárolható, így biztosan nem jelent komoly költséget a brit hölgyeknek.
Ráadásul a Tesco reklámarca nem más, mint Jessica Taylor, a közkedvelt Liberty X nevű popcsapat egyik legcsinosabb tagja, akinek lenyűgöző alakjára a férfiak is jó eséllyel felfigyelnek majd.