Az elsőként Nagy Britanniában bevezetésre kerülő World™ MasterCard® hitelkártya a hétköznapokban is jól használható kedvezményeket és utazási szolgáltatásokat nyújt az úgynevezett "mass affluent" célcsoport, azaz a társadalomban nagy arányban megtalálható tehetősek számára.
"Az említett csoport a brit lakosság mintegy 12 %-át, a teljes magyar népesség 6-8%-át adja" - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. "A World MasterCard használói évente legalább 3 vagy több alkalommal utaznak külföldre, és bár jövedelmük alapján tehetősnek mondhatók, nem vallják magukat gazdagnak. Elsődleges szempontjaik a biztonság és a költségtudatosság, de fontosnak tartják a minőséget is."
"Bár a World MasterCard szolgáltatási háttere országonként változik - mutat rá Zdenek Houser, - általánosságban elmondható, hogy a kártya szinte minden utazási helyzetben jól használható. A World MasterCard tartalmazhat házastársra és gyermekekre is kiterjedő balesetbiztosítást; csomagkésésre vagy elvesztésre szóló; útlemondási-, valamint csatlakozás-, vagy járatindulás elmulasztására vonatkozó biztosítást is. Autóbérlés esetén sem szükséges külön szerződést kötni: a kártya viseli a bérelt jármű baleseti kockázatát.
A World MasterCard több mint huszonnégy millió kereskedői elfogadóhelyen és egymillió készpénzfelvevő automatánál használható világszerte. Jellemzője a magas, azonnal rendelkezésre álló hitelkeret, a sürgősségi kártyapótlás, valamint a készpénzelőleg biztosítása. A kártya jó szolgálatot tehet otthon is, hiszen téríti a lakáskulcs, kártya és nagyobb értékű ingóságok elvesztése, ellopása esetén keletkezett kárt, valamint kibocsátótól függően jelentős kedvezmények, pontgyűjtő akciók kapcsolódhatnak hozzá.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


