Új hitelkártyával jelenik meg a hazai piacon a Citibank, mely a kor elvárásainak megfelelően természetesen co-branded konstrukció, a társ pedig a Shell a MasterCard mellett. Az új Shell MasterCard-dal a hitelkártya mindennapos használatával jóváírásokat gyűjthet az ügyfél számlaegyenlegén, melyet később bármely Shell töltőállomáson felhasználhat - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.
A bevezető promóció keretében az alapprogramban szereplő, hazai Shell üzemanyag vásárlásához kötött 3%-os, illetve minden egyéb vásárláshoz kapcsolódó 1%-os árvisszatérítési ajánlatot megduplázzák. (A promóciós ajánlat a 2007. január 31-e előtt kibocsátott hitelkártyákra vonatkozik és a kibocsátást követő 60 napra érvényes.)
A fentieknek megfelelően a kártyatulajdonosok kezdetben 6%-os jóváírást kapnak a Shell üzemanyag vásárlásaik értékéből, valamint minden MasterCard elfogadóhelyen történő vásárlás összegéből 2%-ot kapnak vissza. Az összegyűjtött jóváírások a követező hónapban, a hazai Shell töltőállomásokon használhatók fel hitelkártyás vásárláskor. (Jóváírásokat a társkártyákkal is lehet gyűjteni, a felhasználás azonban csak a főkártyával lehetséges.)
A Citibank portfoliójában csak az idén ez lesz a harmadik piacra bevezetett új hitelkártya, mellyel a bank a Shell Hungary kizárólagos lakossági hitelkártyapartnerévé válik hazánkban. (Februárban indult a platina kártya, augusztusban pedig a Malév-kártya.)
A Classic kártya éves díja a második évtől kezdve 6,400 Ft a főkártyák esetében és 3,900 Ft a társkártyákra, míg az Arany főkártya éves díja 16,400 Ft-os, a társkártyájáé pedig 9,800 Ft-os. Az első éves kártyadíjat - ma már szinte természetes módon - elengedi a bank.
A kártyák kondíciói minden egyéb paraméterben megegyeznek a klasszikus Citibank hitelkártyákéval, melyek különlegessége, hogy 51 nappal a leghosszabb maximális kamatmentes időszakot kínálják a magyar piacon. (Nem árt persze tudni, hogy az 51 nap csak arra az esetre vonatkozik, amikor kizárólag vásárlásra használja az ügyfél a kártyát, és a számlaegyenlegen feltüntetett határidőre az összes fennálló tartozását visszafizeti.) A havi kamat 2.95%-ra tehető, mely a magyar mezőnyben átlagon felüli érték.
A MasterCard első negyedéves adataiból kiderül, hogy az utazás-, autó és üzemanyagszektort képviselő co-branded partnerek meglehetősen népszerűek az európai kártyabirtokosok körében. (Az első negyedév végén az utazáshoz köthető co-branded programok aránya 18%-os volt Európában, mely mintegy 2.7 millió plasztiknak felel meg.)
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A fenti adatok és a hazai piacon egyedülálló lakossági üzemanyag árvisszatérítési program fényében a bank sikeres bevezetésre számít, a Shell képviselői pedig óriási érdeklődést remélnek.
A Smart-program természetesen emellett is változatlan formában folytatódik - emelték ki a Shell illetékesei.
A Citibank az elkövetkező hat hónapban 10 ezer ilyen kártyát szeretne kiadni - mondta el Batara Sianturi a bank lakossági üzletágának vezetője. A hitelkártya szegmensben piacvezető Citibank a piaci átlagnál nagyobb ütemű növekedésre törekszik.
Remek hír jött rengeteg magyarnak: fontos program bővült, így lehet igényelni az állami ingyen pénzt
300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia Plusz Program.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Kiderült, mekkora kamatot fizet a Gránit Bank új, kombinált betéti terméke
Az betéti konstrukció január 20-tól érhető el.
-
Lakásbiztosítás: te mikor foglalkoztál vele utoljára?
Sokan nem tudják, hogy a lakásbiztosításuk pontosan milyen fedezetet is nyújt, vagy mi az ingatlanuk aktuális értéke.