OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.

1,5 milliós ingyenpénzt ad a fiataloknak a vidéki város: a hazaköltözőknek jár, itt vannak a részletek
A vidéki nagyváros közzétette a „Békéscsaba hazavár!” program tavaszi felhívását, amely támogatást kínál a diploma előtt álló és már diplomás fiatalok számára, ösztönözve őket, hogy térjenek haza, és Békéscsabán építsenek jövőt. Aki meglépi, annak 1,5 millió ütheti a markát! Részletek!
A program sikeres, és minden évben két pályázati lehetőséget kínálnak – egyet tavasszal és egyet ősszel. A diploma előtt álló fiatalok hallgatói ösztöndíjat igényelhetnek, amely havi 50 ezer forint támogatást biztosít a jogosultsági hónapokban, összesen akár 1 millió forintot is elérve. A diplomás fiatalok pedig életkezdési támogatásra pályázhatnak, amely egyszeri 500 ezer forintot jelent.
Vannak preferált szakmák, amelyeket előnyben részesítenek a bírálat során, ilyen például:
- az orvos,
- a mérnök,
- a pedagógus,
- a jogász,
- és a közgazdász.
A Békéscsaba honlapján közzétett tájékoztatás szerint a pályázatokat március 24-ig lehet benyújtani. A szükséges dokumentumokat a szociálpolitikai osztályra kell eljuttatni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


