Az MVM csoport jelentős hálózatfejlesztéseket hajt végre országszerte, hogy kiszolgálja a növekvő ipari és lakossági áramigényeket.

Négysávosra bővítik az ország legforgalmasabb főútját: ezeket a vármegyéket érinti a fejlesztés
A Tiszántúlon fut végig Magyarország leghosszabb másodrendű útja, amely három vármegyét és azok megyei jogú városait köti össze: Hajdú-Bihart, Békést és Csongrád-Csanádot. Szélesítése a nagy forgalom miatt régóta várat magára, most pedig elindulhat végre a tervezés.
A 215 kilométer hosszú 47-es főút hazánk egyik legforgalmasabb főútja, amely a Debrecen és Szeged közötti elsődleges teherforgalmi tengely – közölte a magyarépítők.hu. Szélesítésére már régóta szükség van, a friss tervezési kiírás szerint pedig végre elérhető közelségbe is kerül. A 47-es út négysávosításának tervezési feladatai két szakaszra (5+280 - 7+630 km szelvények között) vonatkoznak, összesen mintegy 2,35 kilométeren.
A Debrecentől délre található Hermann Kronseder utca kereszteződésén szintbeni csomópont kialakítása is szükséges, amelynek engedélyezési- és kiviteli terveit is szükséges elkészíteni. Az előkészítési feladatok keretében a jelenleg 2x1 sávos főút 2x2 sávosra történő fejlesztése kapcsán a Környezeti Hatásvizsgálat, az engedélyezési- és kiviteli tervek elkészítésére, továbbá a szükséges építési engedélyek megszerzése a feladat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


