Hivatalosan is kezdetét vette a nyári szezon a bellegszencsei termálban: a fürdő május 18-án megnyitotta kapuit, és a tervek szerint október 5-ig várja a vendégeket.
Tovább dúl a fodrászháború Magyarországon: kiderült, hogy mennyi az átlagfizetés a két leghíresebb hazai hajszobrász cégénél. A céges beszámolókból az is kiderült, hogy mennyi bevétele volt Zsídró Tamás és Hajas László vállalkozásának, illetve a Pénzcentrum megnézte, hogy fut a szekér a Biohair franchise-t futtató Kft.-nél. Várhatóan az idei év sokkal nehezebb lesz a szépségiparban, mint a korábbiak: tavasszal a lezásárok mellett az elhalasztott esküvők és a törölt ballagások is jócskán megcsappantották a bevételeket.
Tovább dúl a fodrászháború a hazai piacon: a két legismertebb magyar hajszobrász, Zsidró Tamás és Hajas László mellett jól ment a biznisz legnagyobb hazai fodrász-franchisenak, a Biohairnek is a tavalyi évben. Mialatt a két mesterfodrász inkább a prémiumkategóriában nyomul, a Biohair inkább az egyszerű emberekre ment rá, akik az utcáról térnek be meló után - vagy az appon jelentkeznek be.
Most a Pénzcentrum megnézte a három cég frissen leadott üzleti beszámolóit, hogy kiderüljön, mennyi is az annyi, hogy ment a bolt. Mielőtt belevágnánk, érdemes megnézni, hogy melyik piaci szereplő hány szalonnal rendelkezik: Hajas Lászlónak négy üzlete van, három Budapesten, egy pedig Pécsett. Zsidrónak feleennyi szalonja van, mindkettő a fővárosban üzemel.
A Biohair egy gigahálózatot épített fel, Pesten 22, vidéken pedig 18 üzlet tartozik a franchise-hoz. Így a Perger Gabriella közgazdász és Binder Géza mesterfodrász által alapított vállalat Magyarország legnagyobb fodrászati lánca jelenleg.
Érdekes, de mindennek ellenére nem a Biohair generálta a legtöbb bevételt tavaly a három vizsgált cég közül, hanem Hajas vállalkozása. Utóbbi ugyanis 2019-ben több mint 735 milliós nettó árbevételt vallott be, mialatt a franchise központi vállalata, a Perger és Binder BH 2010 Kft. 506,6 millió forintos bevétellel zárta a tavalyi évet. Zsidró két szalonja jóval szerényebb bevételt generált, 98,7 millió forintot. Az viszont látni, hogy mindegyik vállalat valamelyest megnövelte bevételeit 2018-hoz képest.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Adózott eredmény tekintetében szintén Hajas vezet: 29,1 millió forint volt a cég profitja. A Biohair központi cégének mindösszesen 294 ezer forintnyi adózott eredménye volt, ami óriási visszaesés 2018-hoz képest, amikor 26,7 millió forintot vallottak be. Zsidróék profitja 18,5 millió volt, bő 6 millióval több, mint az azt megelőző évben. Hajasék 2018-ban szinte ugyanennyi profittal zártak.

Drága a bolti saláta? Fillérekből termesztheted, még kert sem kell hozzá - a sztárkertész tippjeivel
Sokan még mindig savanyúságként gondolnak csak a salátára, holott ez a sokoldalú levélzöldség jóval többet tud: friss, színes, ízes és akár főszereplője is lehet egy-egy...
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


