9 °C Budapest

Megújult a Dreher: mától kihagyják a kukoricát a receptből

2019. február 11. 17:00

A HelloVidék ellátogatott a Dreher sajtótájékoztatójára, ahol Szabó Ibolya kommunikációs vezetőtől megtudtuk, hogy a Dreher nagy megújuláson megy keresztül napjainkban, mivel a cég külsőleg és tartalmilag is megújítja termékeit.

A Dreher Classic receptje több mint tíz év után megváltozik, helyette mától a Dreher Gold kerül a boltok polcaira, de nem csak a név változott; a recept is más lett, ugyanis ezek a termékek már egyáltalán nem tartalmaznak kukoricagrízt. A cég szándéka az volt, hogy a Dreher megmaradjon prémium sörnek, de továbbra is elérhető áron forgalmazzák termékeiket a fogyasztóknak. A cég megtartotta jó szokását: szinte kizárólag magyar alapanyagokból dolgozik, egy dunaújvárosi malátagyár szolgáltatja a Dreher által felhasznált maláta 90 százalékát.

Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztók eddig szerették.

- mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

A Dreher új márkalogót és csomagolást is kapott. A címkén felfedezhetjük a sörgyárat, a másik fontos változás pedig az, hogy a kukorica dísze eltűnt a borítóról, ezzel is hangsúlyozva a termék megújulását, és az új, kukoricagríz nélküli receptet. A címkén szereplő fehér háromszög szimbolizálja a sörfőzés alapvető hozzávalóit, az árpamalátát,a komlót, és a kristálytiszta vizet, míg a fehér kör a sörfőző mesterek szaktudását jelképezi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből.

A termék elkészülését több körös fogyasztói teszt előzte meg, az ízvilágot és a csomagolást is ezek alapján alakították ki a Dreher szakemberei. Az új recept íztesztjeinél három esetben kérték ki a fogyasztók véleményét, őket két csoportra osztották: az egyik társaság a régi, másik az új terméket tesztelte, így tudták összehasonlítani a fogyasztók észrevételeit.

2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítottunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

- mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.

A Dreher Goldnak még aranylóbb színe van, mint elődjének és malátásabb, lágyabb az íze, mint a Dreher Classicnak volt. A készítők arra törekedtek, hogy harmonikus, kellemesen karakteres, komlós ízvilágot hozzanak létre.

A Dreher Gold február 11-én kerül forgalomba, a nagyobb üzletláncokhoz már a héten megérkeznek az új termékek.

NEKED AJÁNLJUK
Könnyek, sírás, meghatottság - így reagáltak, akik névre szóló dalt kaptak ajándékba (x)

Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. január 9. csütörtök
Marcell
2. hét
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33