Gyengült pénteken a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest.
2024 novemberében 742 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) friss adataiból.
2024. novemberben az export euróban számított értéke 3,5%-kal elmaradt az előző év azonos időszakitól, míg az importé 2,3%-kal meghaladta azt. A termék-külkereskedelmi egyenleg 716 millió euróval romlott. A külkereskedelmi termékforgalom szintje az exportoldalon 2,7, az importoldalon 0,4%-kal mérséklődött az előző havihoz mérten.
2024. novemberben:
- A kivitel értéke 12,6 milliárd eurót (5154 milliárd forintot), a behozatalé 11,8 milliárd eurót (4850 milliárd forintot) tett ki.
- A termék-külkereskedelmi egyenleg 742 millió euró (304 milliárd forint) volt.
- A kivitel 76, a behozatal 72%-át az EU tagállamaival (EU27_2020) bonyolítottuk le.
2024. novemberben az egy évvel korábbihoz képest:
- Az export euróban számított értéke 3,5%-kal csökkent, az importé 2,3%-kal nőtt.
Egy fergeteges év második napja: kétéves mélyponton a dollár árfolyama, 414 közelében táncol az euró
Durva zuhanórepülést mutatott be a forint 2025 legelső kereskedési napján, és továbbra is fontos lesz figyelni az árfolyamok változásait a szakértők szerint.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
-
Béren felüli juttatások 2025: így változhat a cafeteria
A Multi-Pay szakértői szerint a vállalatok jelentős része nem tudja hatékonyan működtetni a béren felüli juttatások rendszerét.
-
Folytatódhat a "magyar invázió" Lengyelországban?
2025-ben is folytatja magyarországi kampányát a Lengyel Idegenforgalmi Szervezet.
-
Dél-Koreában is jól cseng a tokaji brand – Ezekkel a magyar borokkal érdemes külpiacra menni
Bíztatóak a kilátások a Magyar Bormarketing Ügynökség szerint.