Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben csütörtökön kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezethez (OECD) tartozó országokban novemberben átlagosan 5,4 százalékra lassult a fogyasztói árak éves növekedése az októberi 5,6 százalékról, és ezzel harmadik hónapja jegyeztek fel mérséklődést.
A párizsi székhelyű szervezet honlapjára felkerült adatok szerint novemberben a 38 OECD-ország közül 28-ban lassult a fogyasztói áremelkedés, miközben néhány országban, így Hollandiában, Dániában és Belgiumban gyorsult az áremelkedés üteme.
Az OECD-ben az energiaárak 5,1 százalékkal csökkentek novemberben az októberi 4,8 százalékos esés után. Az élelmiszerárak növekedése az októberi 7,4 százalékról 6,7 százalékra lassult novemberben.
Az élelmiszer- és energiaárak nélkül számított, úgynevezett maginfláció 6,3 százalék volt novemberben az októberi magasabb, 6,5 százalék után. Az infláció a G7-országokban az októberi 3,4 százalék után novemberben 3,1 százalék volt.
Az eurózónában az uniós összehasonlítási célokra kalkulált harmonizált fogyasztói árindex (HICP) novemberben 2,4 százalék volt az októberi 2,9 százalék után, a maginfláció pedig 4,2 százalékról 3,6 százalékra mérséklődött.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.