Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is.

Van rá esély, hogy júniusra 20 százalék alatt lesz az infláció Magyarországon. Az adatokat pénteken közli a KSH.
Akár arra is lehet esély, hogy a júniusi infláció már 20 százalék alá menjen, erre majdnem egy éve nem volt példa Magyarországon - írta a Portfolio. A júniusi adatokat pénteken közli a KSH. A lapnak nyilatkozó elemzők átlagosan 20,1 százalék körüli éves drágulásra számítanak, de volt olyan, aki 1-essel kezdődő értéket jósolt júniusra.
A csökkenésben a magas bázis játssza a főszerepet. Havi alapon azonban némi áremelkedés várható, többek között az üzemanyagok drágulása miatt - értékelte Árokszállási Zoltán, az Equilor vezető elemzője. Ifjabb Becsey Zsolt, az Unicredit Bank elemzője szerint az élelmiszereknél gyorsulhatott múlt hónapban az árcsökkenés többek között a kötelező akciók miatt is. Virovácz Péter, az ING Bank elemzője szerint a májusi, meglepően nagy csökkenés után júniusra is lefelé mutató kockázatok vannak. A szakemberek szerint reális cél év végére a 10 százalék alatti infláció.

Kulcsfontosságú napra ébredt a forint? Épp kritikus szinten táncol az árfolyam, kezd tisztulni a kép
Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök reggel az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


