A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Ennyit az egyszámjegyű inflációról: végleg elbúcsúzhatunk az olcsó élelmiszerektől Magyarországon?
Raskó György szerint lemondhatunk az olcsó élelmiszerről. Talán őszre várható javulás.
Egy év alatt átlagosan 43 százalékkal drágultak az élelmiszerek, ráadásul az előzetes várakozásokkal szemben márciusban sem volt csökkenés, február és március között további 1,5 százalékkal nőttek az árak.
A jelentős drágulás miatt a vásárlók is visszafogták a kiadásaikat, ezért az elmúlt időszakban egyre több kiskereskedelmi üzletlánc szállt be az „élelmiszerár-háborúba”, egymásra licitálva tartósan csökkentették egyes alapvető élelmiszerek árát. S habár, főként húsvét előtt találhattunk kiváló akciókat, az árcsökkenés nem nevezhető tartósnak. Raskó György agrárközgazdász most arról beszélt a Reggeliben, hogy ez a kedvezőbbnek mondható időszak maximum egy hétig tartott. A szakember szerint az április még drámaibb lesz.
A zöldségárak közel 100 százalékkal emelkedtek egy év alatt, ebben olyan a főzéshez szükséges napi fogyasztási cikkek is benne vannak, mint a répa, zeller és a káposzta. A szakértő úgy számol, hogy az infláció talán őszre terelődhet normális mederbe, de arra is figyelmeztetett: fel kell készülnünk rá, hogy nem lesz már olcsó élelmiszer. Egy-két termék ára néhány százalékkal ugyan csökkenhet, de az élelmiszer tartósan drága marad.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


