Az energiapolitikát illetően a testület sürgeti az orosz fosszilis tüzelőanyagoktól való függőség csökkentését.

Méghogy munkahelyteremtés: alig valaki vállalja, hogy munkát ad a magyaroknak a milliárdokból
Folyamatosan adja a kormány az állami támogatást az itt építkező cégeknek, de alig valaki teremt cserébe munkahelyeket. Egy magyar munkahely létrehozása az államnak már 300 milliójába kerül.
Közzétette a Külgazdasági és Külügyminisztérium a 2022-es támogatásokat, amelyeket cégeknek adtak beruházásösztönzésre - vette észre a 24.hu. Fontos tudnivaló, hogy a cégeknek, legyen bár magyar vagy külföldi, 2020 óta nem kellett létszámbővítést, vagyis munkahelyteremtést vállalniuk, a fejlesztési támogatást kérhették innovíciós vagy eszközalapú szerződésekre is költhetik.
Ezt a kiskaput pedig alaposan ki is használják a cégek. A listán az első a BMW, mely tavaly 13,52 milliárdot kapott a debrecei gyárában épülő akkumulátor-összeszerelő üzeméhez. Bár ők vállalták új munkahelyek létrehozását a projekthez, érdemes lehet megemlíteni, hogy a beruházás teljes költsége 36 milliárd forint - vagyis a harmadát a magyar adófizetők állják.

Így lett felzárkózóból lecsúszó Magyarország: nem csoda, hogy fénysebességgel hagy le minket a régió
Magyarország oktatási és egészségügyi közkiadásai jelentősen elmaradnak az európai átlagtól, és az elmúlt évtizedben a közép-kelet-európai régión belül is hátracsúszott az ország.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


