Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is.

Tovább gyűrűzik a napelempara Magyarországon: ezt mindenkinek tudnia kell, aki így termel magának
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az EU-SOLAR Nyrt.-vel szemben, amiért megtévesztően ígérheti a lakossági napelem-pályázatok költségmentes előkészítését, illetve kifogásolhatóan hirdetheti a pályázat keretében általa telepített rendszerek költségmentességét.
A GVH szerdai tájékoztatása szerint a vállalkozás megtévesztően állíthatja, hogy a "Lakossági napelemes rendszerek támogatása és fűtési rendszerek elektrifikálása napelemes rendszerekkel kombinálva" elnevezésű állami pályázatok előkészítését költségmentesen végzi, a nemzeti versenyhatóság gyanúja szerint ugyanis a fogyasztók díjat fizetnek ezért, amelynek visszatérítésére később sincs lehetőség.
A cég emellett szintén megtévesztően utalhat az ingyenességre, az önerő hiányára, illetve a 100 százalékos támogatottságra, a fogyasztóknak ugyanis vélhetően nemcsak a pályázat előkészítésével összefüggő díjakat kell maguknak állniuk, hanem önerőt is kell fizetniük, ha beruházásuk nem fér bele a támogatási keretbe - jelezte a versenyhivatal.
A GVH hangsúlyozta: a versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható. A napenergia a fenntartható energiatermelés fontos eszköze, ezért hatósági figyelmet érdemel, ha a lakosság zöld átállását segíteni hivatott pályázati támogatások felhasználása során torzul a fogyasztók döntéshozatala - fejtette ki a közlemény szerint Bak László, a GVH elnökhelyettese.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


