Egy utazó blogger hét alulértékelt, mégis lenyűgöző európai várost mutatott be, hogy alternatívát kínáljon a túlturizmus által sújtott desztinációkra.
Több ezer nemzetközi, nemzeti, helyi és regionális vezetőt fogadott Marseille-ben március 3-4-én a Régiók Európai Bizottsága (CoR) és a Provence-Alpes-Côte d'Azur régió a Régiók és Városok 9. Európai Csúcstalálkozóján. A tanácskozáson a szakemberek megosztották egymással az Európáról alkotott elképzeléseiket, miközben olyan, alapvető változásokra szólítottak fel, amelyek révén jobban felkészíthetik a helyi közösségeket az olyan kihívásokra, mint az egészségügyi ellátás, a természeti katasztrófák, az éghajlatváltozás és a területi egyenlőtlenségek. Az európai csúcstalálkozó sajtónyilvános online programjain a HelloVidék is részt vett.
A csúcstalálkozón a helyi és regionális politikusokat vonták be az Európa jövőjéről szóló vitába, és bemutatták, hogy Európa régiói és városai milyen létfontosságú szerepet játszanak abban, hogy a polgárok Európa középpontjába kerüljenek.
A résztvevők a kohézióhoz és a helyreállításhoz kapcsolódó témákat is megvizsgálták, miközben a helyi és regionális vezetők keresték a leghatékonyabb modelleket a városi és vidéki fellendülés végrehajtásához, és feltárják a határaikon belüli és kívüli együttműködés lehetőségeit 2050-ig.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.