Aki eddig nem nézte meg, és nem fogadta el a NAV által készített bevallási tervezetet, annak a határidő lejártával az automatikusan bevallássá válik.

2005 óta 80 százalékkal drágultak az asztalosok, vízvezeték-szerelők, illetve a villanyszerelők szolgáltatásai, és ennyivel kell többet fizetni a zöldségért, krumpliért. Magyarországon a dohányáruk drágulása rekordszinten van Európában.
A 27 uniós országot figyelembe véve az árak átlagosan 12 százalékkal nőttek fél év alatt, és leginkább a lakhatással kapcsolatos, és rezsiköltségek emelkedtek, valamint a szeszesitalok, dohányáruk ára ugrott meg, mindkét kategóriában 20 százalékos drágulás tapasztalható - írta a 24.hu. Utóbbi átlagát Magyarország is felhúzta, nálunk ugyanis hét év alatt átlagosan másfélszeresére nőtt az ebben a kategóriában található termékek ára. A cigaretta ára 67, a dohányé 83, az egyéb dohánytermékeké pedig 128 százalékkal nőtt 2015 óta.
Az Eurostat inflációs adatai szerint az 52,1 százalékos növekedéssel csúcstartók vagyunk: egyik vizsgált országban sem tapasztaltak ennél nagyobb drágulást a szeszesitalnál és a dohánynál. Második helyen van az EU-n kívüli Norvégia, és Belgium, ahol a lakhatással kapcsolatos, illetve rezsiköltségek 51,8, illetve 47,1 százalékkal nőttek.
Magyarországon egyetlen kategóriában kerülnek kevesebbe a termékek, mint 2005-ben, ami a hírközlés. Ugyanis hiába nőtt a postai szolgáltatások díja bő negyven százalékkal, a mobiltelefonok ugyanennyivel kerülnek kevesebbe.
Itthon átlagosan negyedével többet kell fizetni mindenért a hét évvel ezelőtti árakhoz képest, amivel másodikak vagyunk az európai rangsorban, Litvánia csak 0,4 százalékponttal előz minket. Kiemelkedően, 80 százalékkal drágltak az asztalosok, vízvezeték-szerelők, illetve a villanyszerelők szolgáltatásai, és ennyivel kell többet fizetni a zöldségért, krumpliért. 60 százalékkal többe kerülnek a virágok, közel 70 százalékkal többért dolgozik a festő.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ


