A Raiffeisen Bank új számlacsomagot indít, melynek díjai között már megjelennek az új, megemelt tranzakciós illetékhez kapcsolódó költségek is.
A Magyar Bankholding tagbankja, az MKB Bank nyerte el a Magyar Nemzeti Bank 2021-es Zöld Bank Díját. A bankcsoport és a tagbankok kiemelten támogatják a környezettudatos megoldásokat és célkitűzéseket.
A pénzügyi fenntarthatóság ösztönzésének érdekében alapította a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Zöld Pénzügyek Díjakat 2019-ben. Az elismerésekkel a jegybank azokat az hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeket jutalmazza minden évben, akik az adott évben a legtöbbet tették az ökológiai lábnyom csökkentése érdekében.
Idén rendhagyó keretek között, a Planet Budapest Fenntarthatósági Expó és Világtalálkozó részeként adták át a legjobbaknak járó elismeréseket. A Zöld Bank Díj odaítélésekor az MNB vizsgálta, hogy milyen mértékben helyezett ki zöld hiteleket a pénzintézet, hogy milyen zöldkötvény-portfóliót birtokolnak, valamint, hogy mennyire van kitéve a klímaváltozás kockázatainak. Ezek alapján a Zöld Bank Díjat idén a Magyar Bankholding tagbankja, az MKB Bank nyerte el.
Puskás András, a Magyar Bankholding kiemelt ügyekért, kormányzati kapcsolatokért, kommunikációért és ESG-fenntarthatóságért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a környezetvédelmi felelősségvállalásban és a fenntartható szemlélet erősítésében a pénzügyi piac szereplőinek példaértékűen kell eljárnia. Ennek szellemében a Magyar Bankholding kiemelten kívánja ösztönözni és támogatni a környezettudatos megoldásokat és célkitűzéseket.
A bankcsoport kiemelt stratégiai célját képezi olyan, a lakossági és a vállalati ügyfeleket célzó termék és szolgáltatási paletta kialakítása, amely hozzásegíti őket saját fenntarthatósági és klímacéljaik megvalósításához, egyúttal hozzájárul Magyarország és az Európai Unió fenntarthatósági és klímacéljaihoz is.
Ennek érdekében a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport olyan államilag támogatott, kedvezményes hiteleket biztosít az ügyfelek számára, mint az NHP Zöld Otthon Program terméke. A Bankholding tagbankjai emellett igyekeznek saját működésüket is minél inkább környezetbaráttá tenni, elsősorban piacvezető digitális megoldások bevezetésével.
A méhekért is tesznek
A Magyar Bankholding tagbankjainak elkötelezettségét kiválóan mutatja a csoport másik tagja, a Takarékbank Tehetsz méh többet! fenntarthatósági kampánya is. A felhívás a CSR Hungary 2021 „Legjobb környezeti felelősségvállalásáért” járó díj és a Trade Magazin fenntarthatósági különdíja mellett a CSR DoingGood 2021 Special Mention különdíjat is kiérdemelte. A hazai kitüntetéseken túl a kezdeményezés a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) regionális versenyének az éghajlatváltozás és hatásai elleni sürgős fellépés támogatása kategóriában meghirdetett díját is elhozta.
A kampány az egyik legfontosabb, mégis kevéssé ismert globális problémára, az élelmiszer-termelésben pótolhatatlan szerepet betöltő méhek fenyegető kipusztulására irányította a figyelmet. A program célja emellett, hogy javítsa a mintegy húszezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat versenyképességét, illetve ösztönözze a hazai mézfogyasztást, és ezáltal segítse az emberek egészségének védelmét.
A CSR DoingGood 2021 díjátadón a Takarékbank fenntarthatósági kampánya mellett a Budapest Bank WWF Magyarországgal közösen indított Zöld Programja szintén elismerésben részesült.
(x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.