A tárcavezető arról számolt be, hogy a Közel-Keleten egyre súlyosabbak a harcok, emiatt több, Iránban élő magyar állampolgár is kimenekítésre kérte a kormányt.

Az Ipsos 30 országot felölelő nemzetközi felmérésében a megkérdezettek kátharmada állította, hogy többet fizetnek az utazásért, ételért és italért, mint hat hónappal ezelőtt.
Az Ipsos egy nemzetközi felmérést készített infláció lakossági észleléséről. A magyarok (a közmű kategória kivételével) a nemzetközi átlagnál jóval intenzívebben érzik az infláció ár növelő hatását a mindennapokban.

Az Ipsos összesen 30 országban mérte fel, hogy érzik a fogyasztók a jelenlegi árszínvonalat. Az eredmény szerint a megkérdezettek kétharmada szerint az utazás, az ételek és az italok drágultak az elmúlt hat hónapban. A válaszadók fele szerint igaz ez a ruházkodásra, az ingatlanokra és az egészségügyi szolgáltatásokra, valamint a szórakozásra is.
A magyar válaszadók 66 százaléka érzett általános drágulást.
A kutatás azt is felmérte, a válaszadók mekkora része gondolja, hogy 3 hónapon belül költségesebbé válik fenntartani háztartását. Magyarországon a válaszadók 45 százaléka gondolta, hogy mélyebben kell majd a zsebébe nyúlnia.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


