A régiós országok közül Lengyelország 3,7, Bulgária és Horvátország egyaránt 3,1 százalékos éves növekedést ért el.

18 hete pozitív a Heti Gazdasági Index. Az első negyedévben mínusz 2,6 százalék volt, ugyanakkor az április 1. és június 30. közötti időszakra már plusz 13,7 százalékra javult.
A Heti Gazdasági Index (HGI) értéke már 18 hete pozitív, plusz 8,8 százalékot mutatott július 11. és 18. között, ez 1,6 százalékponttal magasabb az előző heti adatnál - tette közzé a friss adatokat Varga Mihály pénzügyminiszter hétfőn a közösségi oldalán.
A HGI az első negyedévben mínusz 2,6 százalék volt, ugyanakkor az április 1. és június 30. közötti időszakra már plusz 13,7 százalékra javult - írta a pénzügyminiszter. Hozzátette, hogy az emelkedés a fogyasztás bővülését, a szolgáltatások iránti kereslet növekedését jelzi.
"Folytatjuk a gazdaság újraindítását, a cél az 5,5 százalék feletti gazdasági növekedés elérése" - hangsúlyozta Varga Mihály.
Címlapkép: Varga Mihály Facebook-oldala

Így lett felzárkózóból lecsúszó Magyarország: nem csoda, hogy fénysebességgel hagy le minket a régió
Magyarország oktatási és egészségügyi közkiadásai jelentősen elmaradnak az európai átlagtól, és az elmúlt évtizedben a közép-kelet-európai régión belül is hátracsúszott az ország.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


