Folyamatosan nő a regisztrált nemi betegek száma Európában, azon belül Magyarországon.

Egy új kutatás aggasztó képet fest a britek személyes higiéniájáról. A felmérés szerint a férfiak közel ötöde, míg a nők tizede nem mos kezet rendszeresen a mellékhelyiség használata után. A férfiak harmada, a nők ötöde pedig a vizelést követően sem tisztítja meg kezét.
A szájhigiénia terén is komoly hiányosságok mutatkoznak. A megkérdezett férfiak 36, a nők 22 százaléka állítja, hogy gyakran csak napi egyszer mos fogat. Ez ellentmond a szakértői ajánlásoknak, melyek szerint a napi kétszeri fogmosás elengedhetetlen a káros baktériumok eltávolításához.
A Faith In Nature kozmetikai márka által készített tanulmány rávilágít a fürdőszobai tisztaság elhanyagolására is. A férfiak tizede, a nők huszada csupán havonta egyszer takarítja fürdőszobáját. A britek több mint ötöde pedig addig hagyja a termékeket a zuhanyzóban, míg azok koszossá vagy penészessé válnak - írjaa Daily Mail.
A kutatás olyan bosszantó szokásokat is feltárt, mint az üres WC-papírtekercs cserélésének elmulasztása, amit a férfiak ártanak, a nők ötöde ismer el.
A közegészségügyi szakértők hangsúlyozzák a rendszeres kézmosás fontosságát, különösen a WC-használat után. Ez jelentősen csökkentheti a légúti és baktériumfertőzések, köztük az E. coli terjedésének kockázatát. Az E. coli általában enyhe tüneteket okoz, de ritkább esetekben súlyos szövődményekhez is vezethet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


