Főszabály szerint minden hónapban a második munkanapon érkezik meg az előző hónapra járó családi pótlék.

Egyedi tervezésű pólóival minden eddiginél újszerűbb megközelítésű kampánnyal népszerűsítené a hazai zöldségfogyasztást a MyFarm kosárközösség-hálózatának alapítványa. A Brancs közösségi piacterén indított kampányuk során bárki a MyFarm nagykövetévé válhat, hiszen a pólók viselésével minden támogató maga is reklámtáblává válik egy-egy zöldség vagy gyümölcs számára.
A MyFarm Gazda Alapítvány 2020 óta folyamatosan igyekszik tenni azért, hogy a termelők, a fogyasztók és a társadalom edukációjával együtt mozdíthassa elő a hazai zöldségfogyasztás növekedését, a szezonális étkezés térnyerését és azt, hogy minél több család számára váljanak elérhetővé a jó minőségű magyar termények. Tevékenységük keretében iskolás csoportokat fogadnak nyitott kert programokon, hogy a diákok megismerkedhessenek a vegyszermentes gazdálkodással és a hazai termények semmihez nem hasonlítható ízével. Jótékonysági főzéseket szerveznek karitatív szervezeteknél, valamint előadásokon keresztül népszerűsítik a közösségi mezőgazdálkodást és az agrár életpályát.
Az alapítványnál most gondoltak egy nagyot és a Brancson megjelent új kampány keretében ezúttal kivételes módon állítják reflektorfénybe a hazai zöldségeket június 22-ig: az egyedi tervezésű, letisztult design-nal rendelkező limitált biopamut pólók mindegyike egy-egy frappáns felirattal hoz közel szívünkhöz egy-egy magyar zöldségfajtát. A trendi, minden szettbe beépíthető darabok megvásárlásával ugyanakkor most nem kizárólag a divatnak hódolhatunk: vásárlásunkkal egyúttal egy jó ügyet is szolgálhatunk, ugyanis a befolyt összegből olyan kertbejárással és közös főzéssel tűzdelt élményprogramokat valósítanak majd meg, amelyek az iskolás korú gyermekeket kívánják közelebb hozni a zöldségekben gazdag, változatos táplálkozáshoz.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma, amely esetenként szelektív evészavarrá alakul.
A tapasztalatok szerint a felfedezés és megélés öröme számos gyermeknél oldja az új élelmiszerekkel, zöldségekkel kapcsolatos félelmeket - a kampány keretében pedig egy-egy csomag megváltásával e célt is támogathatjuk, miközben akár egyedi zöldségespóló, zöldségkosár vagy éppen olyan celebek dedikált szakácskönyve is ütheti a markunkat, mint Okos Timi, Mautner Zsófi, Szatmári Feri vagy Szabó Adrienn klinikai dietetikus kiadványa.

Két betegség is durván kilőhet a következő 5 évben: ezekben már eddig is a világelsők között voltunk
A szakértők hangsúlyozzák, hogy a serdülők egészségének javulása jelentősen elmarad a kisgyermekek egészségében és fejlődésében elért eredményektől.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


