A Magyar Nemzeti Bank publikációjából kiderül, hogy a CSOK Pluszt igénylő házaspárok mekkora családot szeretnének.
Egyedi tervezésű pólóival minden eddiginél újszerűbb megközelítésű kampánnyal népszerűsítené a hazai zöldségfogyasztást a MyFarm kosárközösség-hálózatának alapítványa. A Brancs közösségi piacterén indított kampányuk során bárki a MyFarm nagykövetévé válhat, hiszen a pólók viselésével minden támogató maga is reklámtáblává válik egy-egy zöldség vagy gyümölcs számára.
A MyFarm Gazda Alapítvány 2020 óta folyamatosan igyekszik tenni azért, hogy a termelők, a fogyasztók és a társadalom edukációjával együtt mozdíthassa elő a hazai zöldségfogyasztás növekedését, a szezonális étkezés térnyerését és azt, hogy minél több család számára váljanak elérhetővé a jó minőségű magyar termények. Tevékenységük keretében iskolás csoportokat fogadnak nyitott kert programokon, hogy a diákok megismerkedhessenek a vegyszermentes gazdálkodással és a hazai termények semmihez nem hasonlítható ízével. Jótékonysági főzéseket szerveznek karitatív szervezeteknél, valamint előadásokon keresztül népszerűsítik a közösségi mezőgazdálkodást és az agrár életpályát.
Az alapítványnál most gondoltak egy nagyot és a Brancson megjelent új kampány keretében ezúttal kivételes módon állítják reflektorfénybe a hazai zöldségeket június 22-ig: az egyedi tervezésű, letisztult design-nal rendelkező limitált biopamut pólók mindegyike egy-egy frappáns felirattal hoz közel szívünkhöz egy-egy magyar zöldségfajtát. A trendi, minden szettbe beépíthető darabok megvásárlásával ugyanakkor most nem kizárólag a divatnak hódolhatunk: vásárlásunkkal egyúttal egy jó ügyet is szolgálhatunk, ugyanis a befolyt összegből olyan kertbejárással és közös főzéssel tűzdelt élményprogramokat valósítanak majd meg, amelyek az iskolás korú gyermekeket kívánják közelebb hozni a zöldségekben gazdag, változatos táplálkozáshoz.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma, amely esetenként szelektív evészavarrá alakul.
A tapasztalatok szerint a felfedezés és megélés öröme számos gyermeknél oldja az új élelmiszerekkel, zöldségekkel kapcsolatos félelmeket - a kampány keretében pedig egy-egy csomag megváltásával e célt is támogathatjuk, miközben akár egyedi zöldségespóló, zöldségkosár vagy éppen olyan celebek dedikált szakácskönyve is ütheti a markunkat, mint Okos Timi, Mautner Zsófi, Szatmári Feri vagy Szabó Adrienn klinikai dietetikus kiadványa.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.