Cheerful parents with small children preparing food at home together. family breakfast kids

Súlyos: az 1-3 éves gyerekek negyedének vannak félelmei különböző ételektől

2023. május 26. 21:01

Egyedi tervezésű pólóival minden eddiginél újszerűbb megközelítésű kampánnyal népszerűsítené a hazai zöldségfogyasztást a MyFarm kosárközösség-hálózatának alapítványa. A Brancs közösségi piacterén indított kampányuk során bárki a MyFarm nagykövetévé válhat, hiszen a pólók viselésével minden támogató maga is reklámtáblává válik egy-egy zöldség vagy gyümölcs számára.

A MyFarm Gazda Alapítvány 2020 óta folyamatosan igyekszik tenni azért, hogy a termelők, a fogyasztók és a társadalom edukációjával együtt mozdíthassa elő a hazai zöldségfogyasztás növekedését, a szezonális étkezés térnyerését és azt, hogy minél több család számára váljanak elérhetővé a jó minőségű magyar termények. Tevékenységük keretében iskolás csoportokat fogadnak nyitott kert programokon, hogy a diákok megismerkedhessenek a vegyszermentes gazdálkodással és a hazai termények semmihez nem hasonlítható ízével. Jótékonysági főzéseket szerveznek karitatív szervezeteknél, valamint előadásokon keresztül népszerűsítik a közösségi mezőgazdálkodást és az agrár életpályát.

Az alapítványnál most gondoltak egy nagyot és a Brancson megjelent új kampány keretében ezúttal kivételes módon állítják reflektorfénybe a hazai zöldségeket június 22-ig: az egyedi tervezésű, letisztult design-nal rendelkező limitált biopamut pólók mindegyike egy-egy frappáns felirattal hoz közel szívünkhöz egy-egy magyar zöldségfajtát.  A trendi, minden szettbe beépíthető darabok megvásárlásával ugyanakkor most nem kizárólag a divatnak hódolhatunk: vásárlásunkkal egyúttal egy jó ügyet is szolgálhatunk, ugyanis a befolyt összegből olyan kertbejárással és közös főzéssel tűzdelt élményprogramokat valósítanak majd meg, amelyek az iskolás korú gyermekeket kívánják közelebb hozni a zöldségekben gazdag, változatos táplálkozáshoz.

A tapasztalatok szerint a felfedezés és megélés öröme számos gyermeknél oldja az új élelmiszerekkel, zöldségekkel kapcsolatos félelmeket - a kampány keretében pedig egy-egy csomag megváltásával e célt is támogathatjuk, miközben akár egyedi zöldségespóló, zöldségkosár vagy éppen olyan celebek dedikált szakácskönyve is ütheti a markunkat, mint Okos Timi, Mautner Zsófi, Szatmári Feri vagy Szabó Adrienn klinikai dietetikus kiadványa.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 21. csütörtök
Olivér
47. hét
November 21.
"Helló!" Világnap
November 21.
Halászati világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?