Trump valószínűleg nem fogja beváltani a 100%-os vámokkal kapcsolatos fenyegetését az orosz olajat vásárló országokkal szemben,

Úgy veszik a magyarok a kollagént, mintha nem lenne holnap: erről a legtöbb nőnek fogalma sincs
Fehérjeporokkal, mint húzótermékekkel a fitnesz és testépítő sportból nőtte ki magát a táplálékkiegészítő piac. A covid megjelenésével azonban elképesztően megugrott a kereslet a vitaminokra, illetve körülbelül ezzel egyidőben hazánkban is berobbant a világon tapasztalható kollagén őrület – többek között ez derült ki egy friss kutatásból.
A fogyasztói felmérés szerint jóval több a hölgy vásárló, mint a férfi, ugyanis a vásárlóik 68%-a hölgy - közölte a kutatást végző Nutriversum. A táplálékkiegészítő termékek kategória szerinti eloszlásban is megmutatkozik a nemek eltolódása, ugyanis a legnépszerűbb termékek sorrendje: kollagén, vitamin és fehérje. Őket követik az egészséges élelmiszerek és a női formulák. Növekedést tekintve 2022-ben a kollagének 19%-kal, a vitaminok 17%-kal, a fehérjék 11%-kal emelkedtek az előző évhez képest.
Összegezve, a most kapott adatokból jól látható, hogy – a nemzetközi tendenciákhoz hasonlóan – a piacon ma már több a hölgy vásárló, mint a férfi.
Míg régen a piac húzótermékei a fehérjeporok voltak, a Covid megjelenésével elképesztően megugrott a kereslet a vitaminokra, illetve körülbelül ezzel egyidőben hazánkban is berobbant a világon tapasztalható kollagén őrület. Ehhez a kettő hatáshoz társult hozzá az a trend, hogy egyre többen kezdenek el foglalkozni a testükkel és az egészségükkel. Ezek a hatások kezdték átformálni az egész piacot és így tudtak a táplálékkiegészítők megjelenni azoknak a családoknak is a konyhapultján, akik soha nem voltak edzőteremben
- mondta Fetter Ármin, a cég marketing vezetője. A felmérés szerint ugyanakkor a növekedés kulcsa a női vásárlók térhóditása és az egyre szélesebb termékpaletták mellett a korosztály szerint évről évre emelkedő szélesebb réteg eredménye is. Korosztályt tekintve a 25-45 közöttiek vannak a legnagyobb arányban, de egyre nagyobb vásárlói réteget tesz ki a 45-55 éves korosztály is az utóbbi 2 évben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az adatokból az is kiderült, hogy a táplálékkiegészítőkre a vásárlók ma már nem szezonális termékként tekintenek. “Korábban a vásárlók akkor vásároltak ilyen termékeket, amikor konkrét céluk volt, például a strandszezonra való felkészülés. Mivel egyre elterjedtebb az a szemléletmód, hogy egész évben próbáljunk egészséges életmódot folytatni, ezért a termékek fogyasztása is ilyen irányba alakult át az utóbbi években. Adatainkból látjuk, hogy ma már sokan egész évben gondoskodnak a megfelelő vitamin bevitelről, nem csak télen vagy amikor megfázásos időszak fenyeget bennünket.” – mondta el Fetter Ármin.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


