A megszerzett lista alapján a Belügyminisztérium széles körben folytatott tárgyalásokat az egészségügy különböző szereplőivel.

Az elmúlt években – főként az állami egészségügyi rendszer leterheltsége miatt – az elmúlt években megnövekedett az igény a magánegészségügyi szolgáltatások iránt. Sokan azonban nem engedhetik meg maguknak a magánorvosi ellátásokat: számukra jelenthet megoldást az egészségpénztári tagság. De vajon milyen betegségekre veszik igénybe a szolgáltatást a legtöbben, és hogyan nyújthat segítséget a kiadások csökkentésében? A HelloVidék ennek járt utána.
Az elmúlt időszakban egyre inkább megugrott a kereslet a magánegészségügyi szolgáltatásokra, azon belül is az egészségpénztári tagságra. A legtöbben gyógyszerre, fogorvosi szolgáltatásokra és optikai cikkekre használják fel a tagságukat, de a betegek leggyakoribb problémái közé tartoznak azok is, akik post-covid tünetekkel fordulnak orvoshoz. Ezen kívül sokan orvosi műszereket és ápolási termékeket vesznek igénybe, vagy szűrésekre mennek el.
Az egészségpénztár nagy előnye pedig az, hogy a tagok 20 százalékkal többet tudnak költeni az egészségükre, ugyanis az állam akár 150 ezer forintnyi adókedvezménnyel is támogatja a tagokat. Ráadásul nagy előnye, hogy a magánegészségügyi ellátásokban általánosságban jelentősen rövidebb a várakozási idő, mint a közegészségügyben. Az OTP Egészségpénztár elárulta a lapnak, hogy kutatásaik alapján a budapestiek 22% -a, a megyeszékhelyen élők 19%-a, a városban élők 22%-a rendelkezik egészségpénztári tagsággal. 2022-ben vidéken Fejér megyében vették igénybe legtöbben az egészségpénztári szolgáltatásokat (3536 db), ezt követte Csongrád- Csanád megye (3419 db) és Győr-Moson- Sopron megye (3033 db). Az általuk igénybe vett szolgáltatások alapján elmondhatjuk, hogy a gyógyszer és gyógyászati segédanyag költésen kívül a magánegészségügyi szolgáltatások köre egyre népszerűbb és széleskörűbb.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


