Tanácsokat ad a nyári utazásokhoz az AMS.

Te is vettél ilyen gyógyszert mostanában? Vigyázz, átverhettek a reklámmal, lehet, nem jól szeded
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 28 milliós bírságot szabott ki a Venoruton Forte tabletta forgalmazójára, amiért megsértette a gyógyszer-reklámozás szabályait - írja a GVH a Pénzcentrumnak eljuttatott közleményében.
A nemzeti versenyhatóság lezárta az év közepén indított vizsgálatát a Venoruton Forte 500 mg tablettát forgalmazó STADA Hungary Kft.-vel szemben. A versenyfelügyeleti eljárás feltárta, hogy a cég megsértette a gyógyszerek reklámozására vonatkozó ágazati szabályozást, amikor a terméket nem a gyógyszerészeti szakhatóság által jóváhagyott alkalmazási előírás alapján mutatta be. A televízió-hirdetések és egyéb csatornákon futó reklámok ugyanis csak a fenntartó kezelés javasolt adagját, azaz napi 1 tabletta szedését hangsúlyozták („Már napi egy Venoruton forte tabletta képes enyhíteni a visszér tüneteit.”), miközben a gyógyszer alkalmazási előírása a kezelés kezdetén napi 2 tablettát javall.
A gyógyszer forgalmazója az eljárás során önként módosította a kifogásolt gyakorlatot, amelyeket a hatóság Versenytanácsa figyelembe vett az értékelés során. A Versenyhivatal tekintettel volt ugyanakkor arra is, hogy a reklám sérülékeny, betegséggel küzdő fogyasztói csoportot érintett. A hatóság döntése mindezek alapján 28 millió forintos bírságot szabott ki a cégre a jogsértésért.

Súlyos, ami kiderült az "önkéntes" gyógyszertári árcsökkentésről: erről minden magyarnak tudnia kell
Az önkéntes gyógyszerár-korlátozás keretében 25 nem támogatott gyógyszer árát csökkentik a nagykereskedők, amelyek közül 24 szerepel a KSH fogyasztói kosarában.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


