Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 828,7 pontos, 0,86 százalékos csökkenéssel, 95 003,24 ponton zárt csütörtökön.

Valószínűleg a legtöbbek számára már unalomig ismételt gondolat, hogy a nyári kánikula és a napsütés beköszöntével még nagyobb hangsúlyt kellene fektetni az UV védelemre, mint az év többi részében. A fényvédő használata és a napozás 10-15 óra közötti kerülése azonban nem elég, fokozott figyelmet érdemelnek a bőrvizsgálatok is. Úgy tűnik, az évek múlásával erre egyre többen jönnek rá, ugyanis 2022 első felében már 42 százalékkal többet költöttek a magyarok bőrgyógyászati vizsgálatokra, mint egy évvel korábban.
A statisztikákból arra következtethetünk, hogy a magyarok számára egyre fontosabb az egészségi állapotuk rendszeres ellenőrzése. Az idei év első félévében a pénztári tagok közel 42 százalékkal többet fordítottak bőrvizsgálatra, mint 2021 azonos időszakában. A bőrgyógyászati szűrésekre költött összeg 2022. január és júliusa között meghaladta a 6 millió forintot, ami majdnem 2 millió forinttal több ráfordítást jelent tavalyhoz képest. A rendszeres bőrvizsgálatok mellett az ápolási termékek – amelyek magukba foglalják a baba naptejeket – is egyre kelendőbbek, ugyancsak 20 százalékkal emelkedett az ilyen jellegű árucikkekre fordított összeg egy év alatt, írja közleményében az OTP Eg5észségpénztár.
”Pozitív folyamat, hogy egyre többen fordítanak egészségügyi megtakarításaikból olyan prevenciós célokra, mint a rendszeres bőrvizsgálatok, vagy éppen a napvédő termékek” – nyilatkozta Kovács Tamás Attila ügyvezető igazgató. „Ugyanakkor látjuk, hogy ezen a téren is bőven van még lehetőség a fejlődésre, a tudatosság növelésére. Ezért arra bártorítjuk valamennyi pénztártagunkat, hogy akár az okostelefon alkalmazásunkon, akár online felületeinken keresztül tájékozódjanak a lehetőségeikről” – tette hozzá.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


