Egy új tanulmány szerint a szegényebb családokból származó gyermekek biológiai hátrányokat tapasztalhatnak, például gyorsabban öregedhetnek, mint jómódú társaik.

Újra összehasonlították a vakcinákat: így teljesített a Pfizer, a Moderna és a Johnson & Johnson
Egy összehasonlító elemzés azt mutatja, hogy a Pfizer és a Moderna koronavírus elleni oltásai jobban teljesítenek, mint a Johnson & Johnson és a Novavax vakcinái.
A tanulmány a négy vakcina 14 területét hasonlította össze, a T-és B-sejtek mellett a semlegesítő antitestek szintjét is megvizsgálták – írja az Index a Nature nyomán. Az eredmény szerint a két adag Pfizer vagy Moderna mRNS vakcina által kiváltott antitestszintek általában hat hónap alatt jelentősen csökkentek. Ezzel szemben a Johnson & Johnson egyszeri vakcinájából származó antitestszintek stabilak voltak, vagy akár nőttek is az idő múlásával.
De a Johnson & Johnson vakcinával történő oltás után a hat hónappal mért antitestszintek még mindig alacsonyabbak voltak, mint az mRNS-oltással végzett oltás után hat hónappal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


