A termékből egy holland importőrön keresztül Magyarországra is érkezett.

A gyógyászati segédeszközöket (GYSE) használók ellátási problémákat tapasztalhatnak az üzletekben – írja a Világgazdaság.
A gyógyászati segédeszközöket (GYSE) használók ellátási problémákat tapasztalhatnak az üzletekben - mondta el alapnak Margitai Barnabás, a Forgalmazók az Egészségért Szövetség (FESZ) elnöke. A baj akkora, hogy a betegek már most sem tudják a vényen rendelt termékek jelentős részét kiváltani a negatív árrések miatt. Példának okáért, a társadalombiztosító az árakat 2003-ban határozta meg, jelenleg egy járókeretnek 50 százalékkal magasabb a beszerzési, mint a közfinanszírozott ára.
A probléma világszerte bekövetkezett, de a szakember szerint a magyar finanszírozó erre nem reagált, mint mondja, „egy gördíthető szoba-WC közfinanszírozott ára 25 ezer forint, a beszerzési ára pedig 33 ezer”. A szakember elmondta, a vénnyel rendelt termékek ára jellemzően 5–25 százalékkal emelkedett az anyag- és a szállítási költségek növekedése miatt. A pandémiána ráadásul idehaza is meglettek az áldozatai, a szektorban 136 vállalkozás üzemeltet 500 boltot, a FESZ tagvállalatai közül a vállalkozások 4-5 százaléka esett áldozatul a világjárványnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


