Új vírusok fenyegetik Európát és Magyarországot, köztük a nyugat-nílusi láz és a koronavírus új variánsa is.

3 millió 37 ezer a beoltott, 3597 az új koronavírus-fertőzött, elhunyt 285 beteg mára virradóra.
Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 3 037 023 fő, közülük 1 290 709 fő már a második oltását is megkapta. 3597 az új fertőzöttek száma, ezzel a járvány kezdete óta összesen 731 675 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.
Elhunyt 285 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 24 265 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 435 344 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 272 066 fő. 10 364 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 1 204-en vannak lélegeztetőgépen. Magyarország a második az uniós oltási ranglistán.
A magyar lakosság 30,7%-a már kapott oltást, szemben az uniós 15,8%-os átlaggal. A járvány harmadik hullámának tetőzése érzékelhető, de még most is nagyon sokan fertőződnek meg, ezért a védelmi intézkedések betartása továbbra is fontos. A háziorvosoknál és a kórházi oltópontokon folytatódik a regisztráltak oltása. A kormány mai ülésén is értékeli a járványügyi helyzetet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


