Kérik, hogy amennyiben a fenti azonosító adatokkal rendelkező termékből vásárolt és a termék még a birtokában van, azt ne fogyassza el!
2020 augusztusa óta minden hónapot mínuszban zárt a boltos világ a statisztika szerint, a január sem indult fényesen. De a február első hetét is magában foglaló mérleg már 1-2%-os növekedést sejtet a boltos világban. A heti monitoros statisztika szerint ugyanis a január 8 - február 5 közötti hetekben meglódult a boltos vásárlás, a korábbiakhoz képest biztosan.
Úgy is tűnhet, hogy a vásárlók a nyitás illatát érzik, pedig a járványügyesek szerint elindult a harmadik járványhullám. De a fizuemelések is megérkezhettek február elején, és ha a hóvirág még nem, de a pénztárcák kinyíltak, nagyobbra, mint eddig. 3%-ot ugrott a boltos költekezés, ilyen már régen volt - írja a blokkk.com. Az online kasszaadatok 3%-os növekedése a drágulással és a webáruházakkal együtt (előbbi le, utóbbi felfelé húzza a teljes boltos mérleget) ebben az időszakban 1-2%-os emelkedést jelent,a megvásárolt árumennyiséget (volument) is nézve.
Nyilván szerepet játszhatott ebben a családi kasszákban február elején elkönyvelt fizetésemelés (ahol volt) és a 13. havi nyugdíj eleje (negyede) is. (Bár a nyugdíj csak a statisztikai időszak után érkezett, de lehetett egy kicsit előlegezni is a költekezésben, ha futotta rá.)
Tudott dolog, hogy a boltos költekezésben sokat számít a vásárló hangulata, a fogyasztói bizalom is. A november óta otthonukba zárt vásárlók előtt felcsillanhatott a reménysugár, hogy a bezártság enyhülhet, hiszen megpendítették ennek lehetőségeit, mikéntjeit is, politikai berkekben. Így a háziasszonyok akár nagyobb bátorsággal is róhatták a sorokat a bevásárlólistákon.
A statisztika szerint az élelmiszerek piacai hozták a 3% körüli növekedést, ami nem marad el sem 2020-as, sem a járvány előtti időszaktól. Az üzemanyag vásárlás most már alig esett a korábbi hónapok méretes zuhanásait követően. A különféle iparcikkek körében pedig némileg kisebb volt a visszaesés, mint korábban, igaz, csak nagyon kicsit, de az irányzat, a fagyos vásárlási kedv lassú engedése kiolvasható az adatokból. Az influenza járvány elmaradt, ezért gyógyszerből kevesebbet vásároltunk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel ma: ezek a tényezők számítanak igazán
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Elég volt a zsúfolt tengerpartokból? Ez a város lehet a magyarok új kedvenc üdülőhelye
A forróság elől menekülve egyre többen választják a lengyel “coolcation” úticélokat.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.
-
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank (x)
Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben - meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.
-
Hazai érték, valódi lehetőség: ezt kínálja a Régiók Kincsei program. Csatlakozz beszállítóként! (x)
Kistermelő vagy, aki különleges, jó minőségű termékeket készít? Szeretnéd elérni a SPAR vásárlóit, és egy aktív, fejlődő közösséghez tartozni? Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a Régiók Kincsei programhoz!


