14 °C Budapest

Támogatja a szomszédok összefogását a MOL Limo: így könnyebb a vásárlás

MTI
2020. április 10. 18:20

A már több, mint 50 ezer embert számláló Miutcánk közösségi oldal célja, hogy megmutassa, mennyire értékes a közösségek támogató ereje és a helyi szintű összefogás, a MOL Limo pedig ebben lépett velük partnerségre.

A lokális közösségépítő platform reagálva az elmúlt hetekben kialakult (járványügyi) helyzetre, egy kiterjedt, Magyarország-szerte működő szomszédi összefogást indított el és most a közösségi közlekedés egyik nagy szereplője is melléjük állt. 50 önkéntesnek lehetősége lesz 10 ezer forintos MOL Limo utalványt felhasználni idős és más, a járvány szempontjából kiemelten veszélyeztetett (pl. krónikus megbetegedésben szenvedők) szomszédok megsegítésére: bevásárlásra, gyógyszerkiváltásra lehet felhasználni.

Cégünk működési alapja a közösségi gondolat, éppen ezért egy percig sem haboztunk a Miutcánk kezdeményezésének támogatásával

- mondta Sáreczky Richárd, a cég ügyvezető igazgatója. A közösségépítő oldal egy plakátkampányt is indított, mely segítségével igyekeznek elérni, hogy a környékbelieket, -különösen azokat, akik nem jártasak az internet világában- még gyorsabban össze tudják kötni és a lehető legrövidebb időn belül segítséget kaphassanak azok, akik rászorulnak. A plakátot a honlapjukról és a közösségi média felületekről és appon keresztül is le lehet tölteni. Ezt követően ki lehet nyomtatni, és elérhetőség feltüntetésével kifüggeszteni a lépcsőházban; ezzel jelezve a segítő szándékot és elérve azt, hogy minél többen valóban otthon tudjanak maradni.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 22. csütörtök
Júlia, Rita
21. hét
EZT OLVASTAD MÁR?