Az egész napos ülőmunka súlyos egészségügyi kockázatokat rejthet magában, még akkor is, ha rendszeresen sportolunk.
A Bayer Hungária Kft. jogsértő módon járt el, amikor a Supradyn Kids multivitamin-készítményének egyes reklámjaiban közvetlenül szólította meg a gyerekeket, ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 7 millió forintos bírságot szabott ki a gyógyszergyártó céggel szemben - közölte a hivatal pénteken.
A GVH a Bayer multivitaminját SpongyaBobos kulaccsal kínáló televíziós reklámot, a Nők Lapja Gyerek magazinban megjelent újsághirdetést, valamint a terméket "varázstörölközővel" ajánló televíziós hirdetést minősítette jogsértőnek, ugyanis a szabályozás alapján tilos egy reklámban a gyermekkorúak közvetlen felszólítása a reklámozott áru megvásárlására, illetve szüleik vagy más felnőtt meggyőzésére, hogy vegyék meg nekik a terméket.
A közlemény szerint a hatóság a kereskedelmi gyakorlat megítélésekor figyelembe vette, hogy a csatornákat, amelyek levetítették az érintett reklámot, gyermekek is nézik, a hirdetésekben használták a "keresd" kifejezést, amely a GVH szerint közvetlenül szólítja meg a gyerekeket. A hirdetések dinamikus, a gyermekek érdeklődését felkeltő játékos képi világgal rendelkeztek, valamint, hogy a termékeket összecsomagolták játékokkal, amely így különösen vonzóvá vált a kiskorúak számára.
Közölték, a versenyhivatal döntésében - összességében mintegy 30 százalékos - bírságcsökkentő tényezőként vette figyelembe, hogy a vállalkozás elismerte a jogsértést, továbbá szigorúbb ellenőrzés alá vonta reklámjait a versenyfelügyeleti eljárás hatására.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.