Egyre többeket tartanak vissza a gyermekvállalástól a pénzügyi kilátások és nehézségek – anyagi okok állnak mindenhol az első helyen.
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik, mint a rizsnövényből természetes úton kinyert Kerarice vagy a bio-keramidil.
Az áruház megrendelésére fejlesztett, közel 200 termékből álló kozmetikai termékcsaládban több mint tízféle tusfürdő és sampon szerepel, mindegyik kétféle kiszerelésben. Emellett száj- és bőrápolási termékek, dezodorok, fürdősók, női intim higiéniai termékek, borotválkozáshoz szükséges eszközök, sőt, még étrendkiegészítő pezsgőtabletták is gazdagítják a kínálatot.
A Pro Formula széles kínálatát a vásárlók véleményét és igényeit figyelembe véve alakították ki. A Colour Protect sampon és hajkondícionáló például kifejezetten festett, kezelt hajra készült. Legfontosabb hatóanyaga a tudományosan kifejlesztett Kerarice, amely megvédi a hajszálakat a napsugárzás káros hatásaitól, és tovább megőrzi a festett haj élénk színét.
Problémás bőrre pedig ajánlott az alkoholmentes Refreshing tisztító arctonik, amely aktív zöldtea-, vörösalangfű- és C-vitamin kivonat tartalmának köszönhetően intenzív hidratálást biztosít. A termékcsalád minden tagja bőrgyógyászatilag tesztelt, a további összetevők között megtalálható a cédrusfa-, a citromfű- és a gyöngykivonat is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Elég volt a zsúfolt tengerpartokból? Ez a város lehet a magyarok új kedvenc üdülőhelye
A forróság elől menekülve egyre többen választják a lengyel “coolcation” úticélokat.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.
-
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank (x)
Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben - meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.
-
Hazai érték, valódi lehetőség: ezt kínálja a Régiók Kincsei program. Csatlakozz beszállítóként! (x)
Kistermelő vagy, aki különleges, jó minőségű termékeket készít? Szeretnéd elérni a SPAR vásárlóit, és egy aktív, fejlődő közösséghez tartozni? Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a Régiók Kincsei programhoz!


