A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Két tűz közé kerülnek a járóbeteg-szakellátó intézmények az egészségügyi finanszírozás augusztusi változtatása következtében - írja a Napi.hu.
Ugyan az ellátások alapdíját megemelték, de a teljesítmény-volumenkorlát csökkent, a változtatások hatására pedig mind a kórházak, mind az alapellátás felől egyre több beteg áramlik majd a szakrendelőkbe - hívták fel a figyelmet a napokban egy egészségügyi konferencián a szakmai szövetség képviselői.
Az új helyzet hosszabb várakozást hoz a betegeknek és növelni fogja az elégedetlenséget. A szakrendelőkben, szakmáktól függően 3 és 40 nap közötti várakozási után jut el a szakorvoshoz a beteg - a legtöbbet, 40 napot a kardiológiai időpontra kell várni, a reumatológiai és ortopédiai szakrendelésekre is 20 nap körüli volt az átlag 2016 elején.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








