A GKI gazdaságkutató a pénzügyi- és biztosítási ágazatot vizsgálta meg különböző mutatók alapján.
Változtatnának a gyógyszerreklámok végén elhangzó figyelmeztetés szövegén a gyógyszergyártókat képviselő szervezetek - írja a Magyar Idők.
A Magyar Gyógyszergyártók Országos Szövetsége (Magyosz) és az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) a Magyar Gyógyszerész Kamara egyetértésével azt javasolja, hogy a gyógyszerreklámokban elhangzó,
kezdetű mondta helyett az legyen:
A szervezetek szerint a jelenlegi figyelmeztetés nem segíti a betegeket az orvosságok előírásszerű alkalmazásában, viszont negatív előítéleteket köt a gyógyszerekhez.
A Magyosz igazgatója, Ilku Lívia a lapnak azt mondta: sokkal fontosabb lenne, hogy a betegek a gyógyszerek biztonságos alkalmazására figyeljenek, arra, hogy hogyan, mikor, mennyi ideig, milyen más készítménnyel alkalmazhatják együtt az adott orvosságot, ehelyett most a legtöbben a lehetséges mellékhatásokat böngészik.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


