Megadta magát a MÁV a mai napra: annyi problémát közöltek, hogy felsorolni is kihívás
Hétfő reggel a Mávinform több vasúti problémáról számolt be a közösségi médiában.
Hétfő reggel a Mávinform több vasúti problémáról számolt be a közösségi médiában.
Hegyi Zsolt kiemelte, hogy az adatok szerint Magyarországon négyből három vonat pontosan közlekedik.
A korlátozások a BKK járatait is érintik, ezért ezekben az időszakokban hosszabb időt kell szánni a közlekedésre.
Elindult a Keleti-pályaudvar váltóinak felújítása miután az utóbbi időben több vonat is kisiklott. A MÁV szerint a munkálatok javarészt éjjel zajlanak majd.
Szeptember elejétől kötelezővé vált a jegyelővétel Budapest elővárosi zónájában, ezzel párhuzamosan pedig egységesen 25 ezer forintra változott a pótdíj összege.
Hamarosan akár 20 új kínai mozdony is jöhet Magyarországra a MÁV-hoz, viszont a beruházás nem olcsó.
A kegyeleti ünnep alkalmából változik a közlekedési rend. Október 31-én a pénteki, november elsején a szombati, 2-án az ünnepnapi menetrend érvényes a vasúton.
Október 27-én kezdődik a téli időszámítás, vasárnap hajnali három órakor az órákat kettőre állítják vissza. Az óraigazítás néhány belföldi és nemzetközi vonatot érint.
Műszaki hiba miatt a Keleti pályaudvaron 15-20 perces késésekkel közlekedhetnek egyes vonatok.
Egyre gyakoribbak az olyan esetek, hogy a késések miatt teljesen felborul a tervezhetőség a vasútüzemben.
Szombaton a magyar vasútnál több súlyos meghibásodás történt:három mozdony robbant le.
A BKK szerint a kapacitáscsökkentés további közlekedési káoszt okozhatna, hiszen a közösségi közlekedést elhagyó utasok növelnék az autós forgalmat.
Az osztrák vasúttársaság (ÖBB) tájékoztatása szerint Bécs és Salzburg között az árvíz utáni helyreállítás akár hónapokig is eltart, ezért csütörtöktől változik a nemzetközi vonatok menetrendje.
A francia SNCF és a német Deutsche Bahn megerősítette, hogy decemberben új nagysebességű vonatjárat indul Párizs és Berlin között.
Magyarország vidéki közlekedésének súlyos problémái jól tükröződnek az autóellátottsági adatokban.
Csak akkor nem jár kártérítés, ha a késést a vasúti üzemmel össze nem függő rendkívüli körülmények – például szélsőséges időjárási körülmények okozzák.
A székesfehérvári vonalon baleseti helyszínelés miatt 30-50 perccel hosszabb menetidőre kell számítani.
A Stadler és a Siemens még tavaly márciusban kötött szállítási szerződést új intercity villamos motorvonatok szállításáról.
Kötelező jegyelővételi zónát vezetett be a vasúttársaság az új tanév kezdetétől a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével az elővárosi járatokon.
Már jövőre lesznek a jelenleginél jobb minőségű, használt vasúti kocsik a forgalomban és 800 milliárd forintból elindul a pályafelújítás - ígérte Hegyi Zsolt.