Óriási veszélyben lehetnek a gyermekeink, jobb lesz minden szülőnek figyelni erre a dologra
A nyári időszakban a gyermekek a megszokottnál is több időt tölthetnek a digitális térben, többek között videó- és mobiljátékok előtt.
A nyári időszakban a gyermekek a megszokottnál is több időt tölthetnek a digitális térben, többek között videó- és mobiljátékok előtt.
A videójátékokra ma már nem csupán szórakoztató vagy történetmesélő szoftverekként tekintünk, hiszen egyre népszerűbb közösségépítő funkciók is megjelentek bennük.
Még a héten bejelenthetik a régóta várt Grand Theft Auto VI-ot. A Rockstar Games 25. születésnapjára már egy előzetes is érkezhet a legendás széria legújabb játékához.
A magyar e-sport-bázis költése elérte a 70 milliárd forintot, vagyis az áremelkedések miatt elmaradó vásárlások ellenére is emelkedett.
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A 6-18 éves magyar gyerekek háromnegyede játszik videójátékkal, közülük minden negyedik naponta egyszer, minden nyolcadik viszont naponta többször is ezzel tölti az idejét.
Olyannyira leköti a gyerekeket az átélt élmény, hogy mindeközben az idő is csak úgy elszáll.
Magyarország előkelő helyen végzett az Uniós országok online médiafogyasztási szokásait szemléltető listán.
A mostani helyzet kialakulásához persze hozzájárult a chiphiány is, plusz a kriptobányászok sok évnyi piacfelforgató aktivitása.
Belép a videójátékok piacára a Netflix. Legalábbis ezt ígérte a filmeket, sorozatokat és valóságshow-kat kínáló legnagyobb streamingszolgáltató.
Idén hirtelen problémák adódtak a világ legnagyobb E-sport eseménye körül, aminek a következtében a szervezők új európai állomást keresnek a lebonyolításhoz.
Érdemes figyelni!
De valakinek alig jut valami...
Magyarországon, csakúgy mint világszerte, a koronavírus vezeti a legfelkapottabb Google-keresések 2020-as listáját.
Nagyon oda kell figyelni karácsonykor.
A hitelkártyát kevesen használják.
A munka vagy a szórakozás áll a háttérben?
A globális, illetve magyar konzolpiaci trendekről beszélgettünk.
Itt is nagy a tét.