Nagy a baj a BKV-nál: embertelen hőségben kénytelenek dolgozni a metró- és villamosvezetők
Több metróvezető is jelezte, hogy a gyárilag klimatizált vezetőfülkékben tavasz óta sorban mondják fel a szolgálatot a klímák vezérlőpanelei.
Több metróvezető is jelezte, hogy a gyárilag klimatizált vezetőfülkékben tavasz óta sorban mondják fel a szolgálatot a klímák vezérlőpanelei.
Teljesen kizárt, hogy idén nyárra klimatizálják a 3-as metró szerelvényeit. A BKK szerint a vonatkozó közbeszerzési eljárás jelenleg tárgyalási szakaszban van.
Hatalmas hibákat fedeztek fel a kisföldalatti szerelvényein, amik akár végzetesek is lehetnek. A kocsicsere 40-50 milliárd forintba kerülne.
Szándékosan vetette magát az M3-as metró elé péntek délelőtt a Nagyvárad téren meghalt 20 éves fiú.
A BKV honlapján érhető el az a hirdetés, melyből kiderül, mekkora bérre számíthat az, aki a föld alá menni dolgozni.
Tavasszal ér véget a 3-as metró felújítása, ami már 6 éve húzódik, de még pontos dátumról sem beszélhetünk és itt a következő probléma: 37-ból 9 szerelvény nem üzemképes.
Ma kora délutántól a Ferenciek terén és a Deák Ferenc téren is meg fog állni a 3-as metró. Ezt követően Kőbánya-Kispest és a Deák Ferenc tér között lehet majd utazni metróval.
Újabb szakaszához érkezik az M3-as metró felújítása 2022 májusában.
Egy részükből fordítókat képeznek.
Vajon melyik metróról lehet szó?