Nagy a baj a BKV-nál: embertelen hőségben kénytelenek dolgozni a metró- és villamosvezetők
Több metróvezető is jelezte, hogy a gyárilag klimatizált vezetőfülkékben tavasz óta sorban mondják fel a szolgálatot a klímák vezérlőpanelei.
Több metróvezető is jelezte, hogy a gyárilag klimatizált vezetőfülkékben tavasz óta sorban mondják fel a szolgálatot a klímák vezérlőpanelei.
Teljesen kizárt, hogy idén nyárra klimatizálják a 3-as metró szerelvényeit. A BKK szerint a vonatkozó közbeszerzési eljárás jelenleg tárgyalási szakaszban van.
Hatalmas hibákat fedeztek fel a kisföldalatti szerelvényein, amik akár végzetesek is lehetnek. A kocsicsere 40-50 milliárd forintba kerülne.
Többek között a Göncz Árpád városközpont és a Dózsa György út közötti szakaszon a jövőben 2x3 sávon haladhatnak a gépjárművek.
Ma befejeződik a 3-as metróvonal felújítása: a Lehel tér és a Nagyvárad tér is bekapcsolódik az utasforgalomba kora délután.
A főpolgármester is bejelentette, a dátum ezúttal véglegesnek tűnik. Öt és fél évig tartó kálvária ér véget.
Mozgó terelésekre, munkaterületek melletti útszűkületekre, esetleges sávlezárásokra kell számítani 2023. április 17. – június 29. között.
Az ünnepélyes átadón beszédet mondott Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója, Dr. Navracsics Tibor területfejlesztési miniszter és Karácsony Gergely főpolgármester.
A metrófelújítás a magyar kormány, a főváros és az Európai Unió együttműködésével valósult meg.
Hétköznap egész nap a teljes vonalon jár a metró, már az esti órákban sem kell pótlóbuszra szállni.
Megújult a Nyugati tér, a metróállomást március 20-tól használhatják majd újra az utasok. Az állomást összesen hét mozgólépcső és egy ferdelift köti össze a felszínnel.
Tavasszal ér véget a 3-as metró felújítása, ami már 6 éve húzódik, de még pontos dátumról sem beszélhetünk és itt a következő probléma: 37-ból 9 szerelvény nem üzemképes.
Ma kora délutántól a Ferenciek terén és a Deák Ferenc téren is meg fog állni a 3-as metró. Ezt követően Kőbánya-Kispest és a Deák Ferenc tér között lehet majd utazni metróval.
A felújítás 2023 második negyedévében fejeződik be. Várhatóan március közepétől már a teljes vonalon jár majd a metró.
Ahogy megszokhattuk, karácsonykor és Szilveszter éjjelén is több változás lesz a budapesti közlekedésben, ezeket most összegyűjtötte a BKK.
Minden átadás előtt álló állomáson füstpróbákkal is ellenőrzik az új hő- és füstelvezető rendszer hatékonyságát.
A legfontosabb, hármas metróvonalat fogja érinteni a folytatódó felújítási munkák miatt.
Folytatódik az M3-as metró felújítása. A következő, nyolc héten át tartó szakasz az autós közlekedést is érinti.
Több beszállító is felmondta a szerződését az elmúlt időszakban a BKV-val: összesen 36 üzleti partner döntött így április végéig.
Már nem is szerepel a BKV idei üzleti tervében az M3-as metrókocsik utólagos klimatizálása. A fővárosnak opcióként maradna a hitelfelvétel, amihez kormányzati engedély kell.