Rengeteg autó szerepelt le a műszaki vizsgán: mutatjuk a legbajosabb modelleket
Az autók nagyjából 20 százaléka nem ment át.
Az autók nagyjából 20 százaléka nem ment át.
Elég brutál kedvezményeket találtunk!
Lendületben a nagycsaládosok.
Ilyen még nem volt!
Milliókkal olcsóbban kaphatsz vadiúj verdát!
A 20 legtöbbet eladott modell közül kettő is ezé a gyártóé.
Nagyon pörög a piac, viszik az új kocsikat, mint a cukrot!
Meglepő az első helyezett.
Sorra vettük őket.
Ezekkel a verdákkal nehéz komolyabb sérülés nélkül megúszni a csattanást.
Lehet, rossz ötlet volt repülőre szállni.
Stabil árakkal és extra szolgáltatásokkal várja ügyfeleit az Allianz és az Aegon, mindkét vállalat a kalkulátorokban nehezen megjeleníthető termékeivel akarja inkább megnyerni a gépkocsitulajdonosokat.
A rakétaként szárnyaló benzinárak mellett sokan a garázsukban hagyni kényszerültek kedvenc járgányukat. Ha mi nem akarunk így járni és még gépjárművásárlás előtt állunk érdemes elgondolkozni az alacsonyabb fenntartási költséggel üzemeltethető autókon. Akié kevesebbet eszik, az tovább ér - tartják a kis, takarékos autók tulajdonosai. Melyik 10 kocsi tartható fent a legolcsóbban? A "Which?" online újság listája alapján, mi is utánajártunk.
Európában is kapható lesz az olaszok legújabb kisautója, ami mindössze félmillió forintba fog kerülni. A Piaggio NT3 egyelőre még nincs sorozatgyártás alatt. A cég a kisautót elsődlegesen az indiai piacra szánja.
Óriási érdeklődés kísérte az Indiában gyártott XXI. századi Trabi, a Tata Nano gyártását és bemutatását. A kétezer dolláros kisautó kontinensünkre történő bevezetése még várat magára, bár nem kell hozzá nagy jóstehetség, hogy a modell európai eladási ára jóval meghaladja majd az indiait. A Pénzcentrum arra volt kíváncsi, hogy a kispénzű magyar újautó vásárlók milyen modellek közül válogathatnak.
Még mindig kisautók uralma jellemzi az európai piacot. Azonban a harmadik negyedéves adatok alapján a luxus kategória eladásai növekednek a legjobban. Mindez azonban csak a közelgő ünnepeknek köszönhető vagy feltámadt az európai autópiac?
Komoly problémákkal nézhet szembe egy kínai autógyár, ha bebizonyosodik, hogy egy európai autóról mintázta legújabb modelljét. Az egyezkedés bár bevett szokás a gyárak között, a másolás viszont már nyilvánvalóan nem tetszik az eredeti modell gyártójának...
Néhány hónnappal ezelőtt az európai Év Autója bizottság a Ford egyterűjét, az S-Maxot találta a 2007-es év legjobb modelljének. Az 58 tagú bizottságban európai újságírók ülnek, akik a modellek újdonságerejét, környezetvédelmi, biztonsági és a gazdasági megfelelőségét vizsgálva döntöttek az S-Max mellett.
Az előző év hasonló időszakához képest 1,6 százalékos csökkenést mértek az újautó-eladások terén Európában, a hangsúlyosabb nyugat-európai államokban tapasztalt szűkülést a közép-kelet európai régióban 11 százalékos bővülése mérsékelte valamelyest