Óriási dobásra készül a Ryanair: ez rengeteg utast érint, egy korszak ér végét
Megszüntetné a beszállókártyát és a reptéri utasfelvételt a Ryanair, szinte már az összes terv megvan.
Megszüntetné a beszállókártyát és a reptéri utasfelvételt a Ryanair, szinte már az összes terv megvan.
30 órás késéssel indult a Wizzair járata Szicíliából Budapestre, emiatt néhány utas kénytelen volt a reptér füvén aludni.
Komoly bírságot kapott Spanyolországban négy fapados légitársaság, és ez lavinát indíthat el a kézipoggyászok kapcsán.
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Egy rossz repülőút rányomhatja a bélyegét az egész utazásra, pedig csak néhány apróságra kellene jobban figyelni.
Élesedik a verseny a fapados repülőtársaságok között, a Ryanair most a nyári szezonban támad hat új járattal.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Wizz Air Hungary Kft.-vel szemben.
Kiemelkedően magas fizetésért keres a Ryanair légiutas-kísérőket, London mellett Budapesten is.
Az elszálló költségek miatt a pihenőhelyek igyekeznek, amit csak lehet, a vendégekkel megfizettetni.
Az Európai Parlament állásfoglalást adott ki, amelyben arra kérik az Európai Bizottságot, hogy vezessék be az unióban, hogy egységes legyen a kézipoggyászok mérete és árazása.
Koránt sem mindegy, hogy hol és milyen biztosítást kötünk, ha elutazunk. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.
Számos márkánál komoly árvágásba kezdtek: a Peugeot és a Citroën is több helyet javított az olcsósági versenyben, de a Hyundai is akcióba lendült.
Az easyJet 180 000 utassal közölte, hogy júliusi, augusztusi és szeptemberi repülőjárataik törlésre kerültek.
Nem lehetetlen még így, május közepén sem kifejezetten olcsó fapados jegyeket találni nyárra:
Az ír légitársaság is meghirdette nagy tavaszi akcióját: 10 ezer forint alatt is vásárolhatunk repülőjegyeket Európa népszerű nagyvárosaiba.
Előfizetéses szolgáltatást indít a Wizz Air MultiPass néven, az árát még nem tudjuk.
Célszerű körültekintően átgondolni a poggyászunk tartalmát, ha nem akarunk a végén normál jegyáron repülni, diszkont körülmények között.
A Wizz Air ügyvezető alelnöke a Pénzcentrumnak arról beszélt, hogy talán 2024-25-re jut újra a 2019-es szintre a légiközlekedési iparág. Kiderült, hová indítanak új járatokat.
Bár a koronavírus-járvány még tart, a folyamatos hullámok pedig áthúzták az utazási terveinket, van, aki még mindig bátran foglal jegyeket.
Elengedhetetlen, hogy a magyar reptér új tulajdonosa bátor, innovatív szemlélettel építse ki a színvonalas szolgáltatást - vélekedik a szakember.