Autópálya matrica árak 2025: az országos és a vármegyei matrica is drágul jövőre
Érdemes előre tervezni, hiszen már most lehet tudni, menyibe fognak kerülni 2025-ben az autópályamatricák Magyarországon.
Érdemes előre tervezni, hiszen már most lehet tudni, menyibe fognak kerülni 2025-ben az autópályamatricák Magyarországon.
Sokszor komoly büntetéstől menthet meg az autópálya matrica ellenőrzés. Mutatjuk, hogyan lehet egyszerűen, online megtudni, milyen matrica van kiváltva az autónkra.
Augusztus elsejétől jelentős változások lépnek életbe Szlovákiában az autópálya-használat terén.
A szezonális autópályadíjakat először 2017-ben vezették be, de az elmúlt négy évben először a koronavírus-járvány, majd a gazdasági válság miatt nem alkalmazták.
Egyre több cég kínál úgynevezett ENC készülékeket bérlésre a Horvátországba utazóknak. Hogy működik ez a kütyü és miért praktikus? Ennek jártunk utána.
Az autópálya-matricák 2024-es áremelkedése a közlekedési szokásokat is megváltoztathatja, többen döntenek a kevesebb autózás mellett.
Holnaptól több, személyautóval eddig ingyenesen igénybe vehető gyorsforgalmi útszakasz is fizetős lesz.
230 km-rel bővül a hazai díjköteles gyorsforgalmi útszakaszok hossza az Építési és Közlekedési Minisztérium új rendelete szerint.
Ennyi lesz jövőre a heti-, a havi-, és az éves országos autópálya matrica, illetve ennyit kérnek majd a vármegyei matricákért.
Rengeteg magyar autóst is érinthet, hogy az osztrákok egynapos pályamatricát vezetnek be jövőre. Már az ára is kiderült.
Bár a hivatalos rendelet még nem jelent meg a jövő évi sztrádadíjakról, de számítás már van arról, mennyibe kerülnek majd a napi sztrádamatricák.
Felfüggesztették a Pécstől Barcs felé vezető gyorsforgalmi út előkészítését, így csak részben éri el az M6 autópálya 2024 elérje a horvát országhatárt.
Rengetegen indultak el dél felé, ez viszont próbára teszi a közlekedők türelmét. Mik a további lehetőségek, ha elkerülnénk a dugót?
Hosszabb távra gondolkodnak előre a közlekedők, akik egyre inkább preferálják az éves érvényességű vignettákat.
2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
Horvátország legkorábban 2024 végén áll át az elektronikus autópálya-díjfizetési rendszerre.
A Pénzcentrum most kiszámolta, mikor érdemesebb inkább az éves országos jogosultságot választani, vagy a megyei matricákkal matekozni.
Minimális mértékben drágulnak az osztrák autópályák használati díjai jövőre.
Elég tetemes összeget elkölthet autópályadíjakra, aki 2022-ben autóval indul Horvátországba nyaralni. Az üzemanyagot sem 480 forintért mérik a kutakon, hanem jóval drágábban.
Közel 162 ezer éves e-matrica kelt el már az érvényességi idő kezdete előtt