Közel ötezer új ügyfél vásárolt biztosítási védelmet az AEGON Magyarország cégcsoport szolgáltatásaiból az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatón keresztül az elmúlt évben. A tavaly április 16-án megalakult szolgáltató internetes oldalait ez idáig több mint 660 ezer látogató és ügyfél használta tájékozódásra vagy ügyintézésre.
Az AEGONdirekt.hu internetes felületén az elmúlt tizenkét hónapban értékesített termékek közül a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) bizonyult a legnépszerűbbnek, ami az egy év alatt megkötött biztosítások közel 55%-át tette ki. Az értékesített termékek 20,6%-a utasbiztosítás, további 18%-a pedig lakásbiztosítás volt.
"Az online direktbiztosítási szolgáltatás tavalyi elindítása egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, különösen újügyfél-szerzés szempontjából." - mondja Vereczki András az AEGON Biztosító vezérigazgató-helyettese - "Mint a számokból is látszik, az elmúlt évek intenzív kgfb-kampányaiban az Internet felé orientálódott autósok közül az AEGONdirekt.hu sokaknak kínált megfelelő alternatívát. A vásárlási szokások rohamos változása, a pénzügyi termékek egyre szélesebb körű megjelenése az Interneten várhatóan a biztosítás területén is további jelentős eltolódást eredményez majd az internetes értékesítés irányába."
A biztosítások teljes körét elérhetővé tévő AEGONdirekt.hu-n a szerződések megkötésén és online kárbejelentésen kívül az ügyfelek valós idejű chat formájában is konzultálhatnak a biztosító szakértőivel. A tavaly "Az év honlapja" díjjal kitüntetett vállalat az idén tovább kívánja növelni részesedését az Interneten értékesített egyéb szolgáltatások piacán. A hazai piacon újdonságnak számító kisállat-biztosításon kívül az AEGONdirekt.hu rövidesen számos további, a nemzetközi piacokon jól bevált, értéknövelt szolgáltatást kíván meghonosítani.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.